Co kupić?

Witam. Przez święta udało mi zebrać sumkę około 500 złotych. Postanowiłem w końcu wydać zgromadzone pieniądze - zazwyczaj czekały odłożone aż zabrali je starzy. Teraz się nie dam. Zamierzam coś kupić. Macie jakieś pomysły? Myślałem nad jakąś grą, ale mój PieC nie uciągnie raczej nowszych propozycji tj. Assassin Creed II. W tygodniu być może wpadnie znajomy z gitarą, żebym sobie zobaczył jak to jest i w ogóle.

Pogrzebałem trochę w necie o gitarach. Gdyby gra na wspomnianym akustyku(chyba taką ma) wypadła jako tako miałbym ochotę na elektryka. Lecz czytałem że za 4 stówy trudno kupić coś porządnego. O piecu nie myślałem, podłączyłbym się pod wieże lub komputer.

Także co radzicie? Warto by taką gitarkę? Czy macie jakieś lepsze pomysły?

P.S. Jakby co jestem laikiem w sprawie gitar. Przydało by się coś dla początkującego ;]

Na razie niech ci kolega powie o co chodzi z tą gitarą niech cię poćwiczy jak ci się spodoba to se kup ;P a do elektrycznej to na razie nie kupuj.

Możesz klasyczną albo arkus... kupić później elektryczną bo od klasycznych ci się palce wyrobią,ręce itd a elektryczna jest ciężka i nie wygodna :P

Zresztą mój kolega mówił że jak dobrze grasz na klasyku to tak dobrze na elektrycznej bo to wszystko takie same tylko inny głos i tonacja.

Ok dzięki za info.

A mi możecie coś doradzić co mogę kupić za 200 zł? Ma ktoś oko na jakąś kolekcję lego(zbierałem Bionicle przez parę lat)? Mam chrapkę na jakąś kolekcję. Byle nie gry komputerowe. Dzięki!

Proponuje stworzyć z tego temat "Co mogę kupić za XX zł"

@down

To milenium falcon kosztuje na stronie lego 2799 zł :D. Zastanawiam się czy kontynuować zbieranie Bionicle`i czy zbierać nową kolekcję.

@up

Jesli chcialbys zbierac kolekcje lego to polecam kolekcje gwiezdnych wojen, mam kolege co do najmlodszych nie nalezy a ma caly regal w domu klockow z gwiezdnych wojen. W kolekcji znajdziesz i male zestawiki oraz bardzo duze statki jak np. "falcon millenium" , ktory wyglada za*******e ;D