Co zmienić dylemat

Witam. Mam taki mały dylemat.

Chodzi mi o wydajność ogółną komputera tak jak i w grach chociażby

Zastanawiam się co jest u mnie w tej chwili ważniejsze. Zmiana plyty głównej z ddr2 3GB 800Mhz na powiedzmy 8 GB 1600 Mhz ddr3, Czy bardziej zmiana grafiki.

Opis komputera

Phenom x4 965BE

Płyta główna Gigabyte i tak ograniczona ddr2 wiec model chyba nie ma wiekszego znaczenia

3 GB ram ddr2 800 Mhz

Grafika Geforce GTS 250 512 MB ram ddr3 ( 145 Watt TDP )

Zasilacz Fortron 450W ( jeśli chodzi na nim taki pożeracz prądu jak gts 250 to chyba każda karta ruszy )

Dyski sata i ata nie ma znaczenia w sumie

Nie jestem totalnym laikiem w sprzęcie tylko poprostu mam dylemat co wymienić aby uzyskac wiekszy przyrost wydajności. Co sądzicie?

Pozdrawiam.

ja to bym wymienił kartę graficzną bo moja obecna jeszcze na chwilę GT 220 1Gb DDR3 już kuleje, a co dopiero 512 z DDR3. Także ja bym się za to zabrał. Zależy jakim budżetem dysponujesz. Bo możesz na przykład zmienić kartę graficzną, dokupić 1 gb ramu i odkładać na nową płytę główną. Myślę, że ja tak bym zrobił, czy dobrze? Opinię zostawiam innym użytkownikom.

Tylko ja nie chce już inwestować w ramy ddr2 ani złotówki a gt 220 do gts 250 to przepaść na korzyść gts 250 :) http://www.hwcompare.com/739/geforce-gt-220-gddr3-vs-geforce-gts-250-512mb/ mozesz zabaczyć porównanie tych kart

No to wymień w takim razie tylko płytę główną z tymi ramami. A grafika Ci może jeszcze przez rok posłuży.

@up Nowak jak nie znasz się za bardzo na podzespołach to ochłoń, po co ładować kasę w błoto

@topic