Cold wita

Witam wszystkich,

Mam na imię Artur, mam 27 lat, mieszkam w Augustowie.

Grami mmorpg interesuję się niedługo, ale wystarczająco żeby coś wiedzieć.

Jestem nauczycielem Biologii, uczę Gimnazjum (1-3), jak widać... mam wakacje.

Interesuję się anime Naruto Shippuuden, aktualnie czekam na kolejne odcinki, a zainteresowałem się tym od uczni, z którymi spotykałem się po lekcjach na dodatkowe zajęcia(oczywiście, kto chciał to przychodził), no i tak jakoś wyszło, że się usłyszało `Naruto`... no i od czego ma się internet..? Właśnie... ;P (Oni na tych zajęciach więcej gadają, niż słuchają/notują ... chyba to znacie:) )

To chyba moje jedno zainteresowanie, które was by ciekawiło... poza tym to rpg, mmorpg, ekonomia(gry) itp.

Proszę was o nietraktowanie mnie jak dziadka(27 lat...), i jak sztywniaka, ponieważ jestem nauczycielem.(luz .. : )

... Wielu nie jest, ale zawód Nauczyciel jest ważny(Wiele zawodów jest ważnych..można rzec, że wszystkie), no bo kto by was uczył... to tylko obowiązek, po szkole jest inaczej.

Foto... raz jakoś wrzucę jak będę mieć :)

Pozdrawiam, Artur

Cześć

Witamy w załodze, kolejny senior wkroczył na nasze forum. : D Miejmy nadzieje, że będziesz miał tu miły pobyt.

Ja także oglądam Naruto Shippuuden na bieżąco, więc można jak coś i o nim porozmawiać. : )

Arturze może powiesz w jakie mmorpg lubisz, grałeś najdłużej, bądź grasz ? :P

O nareszcie będzie ktoś z większą wiedzą ogólną.

Jakby co: Pisz na PW, lub gg. Jeżeli masz problem np z grą to pisz do mnie.

YO!

Yo bracie ;]

Ave!

Witam ;)

Witam ;P

Siema :D (Dziś nowy odcinek :P) Naruto też lubię. Jakbyś chciał (Jakby pan chciał :D) mangę Naruto to zaprasza m na Naruto-tv.com

no cześć (dzień dobry panie psorze) no dobra żartuje siemka ja nigdy nie patrze na wiek możesz mieć 50 lat tylko nie usypiaj na forum.

Witaj ;)

Witajże. Pokazałbym ci prawdziwego sztywniaka, ale nie mam swojego zdjęcia. I ja mam 16 lat :P.

Żaden pan... ^^