Coś ciekawego, nowego

Gatunek: [RPG, FPS, RTS etc.] RPG,MOBA, HnS,FPS
Sprzęt: Nie ma znaczenia.
Witam, szukam czegoś nowego i ciekawego. W MMO gram od ponad 12 lat. Lista tytułów jest dosyć obszerna... Niestety.
Szukam czegoś ciekawego, dynamiczna rogrywka (Cabal, Dragon Nest, Dark Blood, Devilian, D3, PoE). Z ciekawymi questami, może być dungeonówka. Kolorowa, szara, ale klimatyczna.

Grafika nie gra roli, grałem sporo w gry fabularne na MUD`zie gdzie praktycznie grafiki nie było.

Obecnie, przechodzę chyba kryzys jakiś zwiazany z grami MMORPG bo nie mogę poszukać dla siebie niczego konkretnego.

Dodam, że w poprzednich tytułach spędziłem spooooooro czasu. Sam Cabal 4 lata. Diablo 2 gram co roku na Battlenecie, D3 od biedy jak nowy sezon wchodzi. PoE mam na koncie 5x 90+ lvl i mnie nudzi.

Często biorę udział w CBT (ostatnio Mu Legends).

FPSy - 3 lata w CrossFire jak jeszcze gra była na servach NA.

SKILL/AA2i3/BF/COD.
Przypadły mi do gustu:CABAL, Mu Online, D3, PoE, LoL, Marvel Heroes, 12Sky, AIKA, KAROS (CBT), Lineage II (global i privy), praktycznie grałem we wszystkie tytuły z listy MMO 3D i 2D.

Nie przypadły mi do gustu: -

Polecam black desert mimo tego całego Hejtu w Polsce przez cebulaki które zostały pobanowane za haxy i teraz płaczą, gra naprawdę rośnie z dnia na dzień w populacji, gra jest rozwijana niedługo przybędzie do nas nowa klasa oraz region, gra nie ma max lvla lecz takim przybranych przez niektórych jest 60 (1 % bije sie około 1h ). Gra oferuję nie tylko grind ale też ogromny rozwój postaci, life skili, world bossy, open dungeony (coś zupełnie nowego), pustynie, morza, wodne potwory na które można polować itp.

@deathwing14332

Wszystko ok grajcie, tylko powiedz od kiedy Open Dungeony to coś nowego? Bo w mmorpg'ach na których ja się wychowałem to już było. Dopiero od kilku lat wstecz zaczęto z tego rezygnować.