Crashe w Battlerite

Kupiłem sobie grę ale bardzo często gra mi się zawiesza i próbwałem odpalic grę z DirectX9, grac w trybie okeinkowym, wpisac w opcjach uruchomienia -force-d3d9, ale wszystko było bezskutecznie. Nwm co mam robić więc napisałem do nich na oficjalnej stronie na fb i narazie czekam ale chcę się tego pozbyc więc piszę również tu. Proszę o pomoc

Fajnie by było gdybyś podał specyfikację swojej maszyny. Szklana kula jest niestety w naprawie :/

Fajnie by było gdybyś podał specyfikację swojej maszyny. Szklana kula jest niestety w naprawie :/

Znalazłem to, mam nadzieję że wystarczy

Model systemu IdeaPad y560

system operacyjny : windows 7 professional 32-bitowy

BIOS : Rec 1.0

procesor Intel(R) Core (TM) i3 CPU M 380 @ 2.53GHz (4CPUs)

Pamięć : 3072 RAM

Plik stronnictwa: 2533 użytych, 3330MB dostępnych

Wersja programu DirectX 11

karta graficzna : ATI Mobility Radeon HD 5730

Osobiście nie znam się wogule na rzeczach tego typu ale dodam od siebie że kupiłem ten laptop z 6 lat temu i ostatni raz był formatowany może 1,5 roku temu W dodatku strasznie się przegrzewa i grając np. w ligę legend na najwyższej grafice pograłem z 5 min. i cały laptop się zawieszał. Nie mam żadnych podstawek chłodzących i nie za bardzo go czyszczę ponieważ nie umiem i się trochę cykam.

I ty się dziwisz, że gra ci się zacina? Sam napisałeś, że kupiony 6 lat temu, w lola nie możesz grać i się przegrzewa... xD

• MINIMALNE:
    	<ul style="padding:0px;margin:0px;list-style-type:none;line-height:18px;">

• System operacyjny: Windows 7 or newer
  • Procesor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
  • Pamięć: 2 GB RAM
  • Karta graficzna: Intel HD 3000
  • DirectX: Wersja 9.0c
  • Sieć: Szerokopasmowe połączenie z internetem
  • Miejsce na dysku: 1500 MB dostępnej przestrzeni
  • Karta dźwiękowa: DirectX Compatible