Crysis-Wojna Światów [Rekrutacja i Zasady]

Zacznijmy od przedstawienia gry !(Cele gry)

Gra polegać będzie na ekspedycjach marines w głąb jungli. Marines mają za zadanie Przeszukać całą wyspę i zbadać co na niej doszło miesiąc temu(opis fabuły dopiero w grze). Przeszkadzać im będą Szpiedzy C.E.L.L i Zasymilowani ludzie przez zbiorową świadomość obcych.

Pojawi się też człowiek w nanoskafandrze który za wszelką cenę nie chce dopuścić do całkowitego obudzenia się obcych i będzie neutralny i może zostać zasymilowanych przez obcych lub dołączyć do C.E.L.L lub do armii U.S.A(Marines).

Klasy:

-Marines:

-Technik raz na 3 dni może kogoś prześwietlić

-Żołnierz w Nanokombinezonie v1.0 może raz na 3 dni użyć nanowizji i uchronić kogoś przed zabójstwem jeżeli się uda jeżeli nie uda się to jego nanoskafander jest "zepsuty" i dopiero po 4 dniach może kogoś obronić.

-2x Medyk Polowy jeżeli jest na wyprawie a jeden z marines zostanie ciężko ranny (śmiertelnie) to może go "ożywić" i na pw dostaje jego klasę

-1x Naukowiec Potrafi poprowadzić przez 15 min wyprawy marines (żeby nie zabłądzili) lub naprawić marine z nanoskafandrem.

Reszta to zwykli marines czyli jak wieśniacy z wilków.

C.E.L.L

- Naukowiec C.E.L.L raz na 3 dni może podać fałszywe dane podczas wyprawy

-Zabójca C.E.L.L raz na 5 dni może kogoś zabić.

Zasymilowani przez obcych

-Geniusz raz na 3 dni może spróbować kogoś przejąć

Żołnierz w nanoskafandrze v2.0

-Może raz na 3 dni kogoś zabić albo ogłuszyć lub prześwietlić. (Jedno z tych trzech)

Części wyspy

-Północna część wyspy ma 2000 m kwadratowych na 1 wyprawie na tą część wyspy możecie zbadać 550 m kwadratowych.

-Południowa część wyspy ma 1400 m kwadratowych i na 1 wyprawie można zbadać 200 m kwadratowych.

-Wschodnia część wyspy ma 3000 m kwadratowych i na 1 wyprawie można zbadać cały 1000 m kwadratowych(najdłuższa wyprawa)

-Zachodnia część wyspy ma 1000 m kwadratowych i na 1 wyprawie można zbadać 500 m kwadratowych.

systemy pomagające marines

-ArmTech(Ja)

-BloodTechnology(Krakers)

Gracze

1-Budzioch

2-ProGmR

3-VampirLord

4-nesquik

5-vanziom

6-paweleqqk

7-sz0peniasty

8-DeimonD

9-BlastBlue

10-Abraxus

11-Smielosz

12-

13-

14-

15-

16-

Gra wystartuje w weekend po zakończeniu gry niewiary ! ( jeżeli uda się uzbierać graczy to wystartujemy w weekend a jak nie to gra wystartuje po zebraniu graczy)

Taka sytuacja.

woda,ziemia,halucynacja i mistyfikacja.

Zapowiada się ciekawie. Wpisz mnie ;)

ależ oczywiście milordzie,wpisany.

Hemoglobina się zgłasza. Zapisz jak możesz :)

Ale jak znowu wylosuje mi zwykłą klasę, to wszyscy macie bana :P

wpisany

Ludziska co tam siedzą i obserwują temat, wbijajta i się zapisujta a nie.

Koyiro zapisuj się wiemy że tu jesteś.

Nie podoba mi się. Będzie za długie bo samą wschodnią część wyspy ludzie, żeby wygrać, będą musieli odwiedzić 10 razy.

Zmieniłem miałeś rację ,za długie to by było a teraz powinno być już spoko. To moja 1 gra więc nie oczekuj zbyt wiele na początku ,potrzebna mi jest wasza krytyka żeby gra była dobra/fajna. Piszcie jak coś jeszcze mam zmienić.

Mnie też dopisz :D

dopisany

Dobra, ludziska, chodźcie. Zapiszcie się, pogracie i ogarnie się czy się fajnie gra, czy nie, jak tak to bedzieta grali, jak nie to nie. Dajcie szanse.

A ja to co ? Rexin robimy dila ty mi tu dasz fajną klasę ja dam ci w next V&W ok ?

ciiiiiiii :D

Z własnych doświadczeń proponuje tych złych zrobić coś ala NPCty. Zaś żeby gracze były po jednej stronie. Takie wnioski mnie dopadły po drugim sezonie warka. Wtedy też gra by się skupiła na trybie RPG. Bo nie ukrywajmy, że od Wilkołaków różni się i to bardzo.

Jeszcze się to obgada.

Jeśli ktoś uważałby grę za zbyt długą - wyprawy będą prowadzone dwie naraz. Rexin niedługo wprowadzi to do zasad.

Zbyt nie rozumiem zasad ale z czasem skumam, CO TAM, DOPISZ !

hehehe krakers 29 postów tylko masz xD