Witam.
Gram od 3 lat w CS 1.6 miałem też styczność z Source i CZ.
Patrze że na steamie na 2 miejscu jest CS GO. I tu moje pytanie czy warto kupić i zagrać w tą grę ??
Jakie ma zalety i jakie wady ??
Chciałbym się od was co nie co dowiedzieć o tej grze i czy ją polecacie.
Z góry dzięki xD
CS GO - warto czy nie warto zagrać?
Gra jest pozytywnie na stawiona na takich graczy jak ty, Jak wygrasz gre to może ci wylosować coś np skina do broni. Osobiście polecam. A i nie wydawaj dużo kasy w to bo ta gra cie wchłonie
Polecam bardzo ten tytuł. Fajna gra wciąga na długie chwile , zwłaszcza jak polujesz na jakieś osiągnięcia , lub poprostu chcesz zarobić na CS:GO Bo w tym CS jest świetny zarobek poprzez sprzedawanie różnych skrzynek , rzadszych skinów do broni , I jest bardzo wiele ładnych skinów do broni , update są co 2/3 dni dodają wiele BugFixów.
Polecam zwłaszcza z G2A Najtaniej jak znajdziesz klucz do CS:GO.
Świetna kontynuacja serii Counter Strike. Masa udogodnień i dodatkowych funkcji w porównaniu do poprzedników , ale nie jest też jakoś uproszczona czy coś w tym stylu. Na prawdę radzę ci kupić chociażby dla świetnego trybu turniejowego z wbijaniem rangi bo widać wtedy rosnący poziom sojuszników i przeciwników i ciężko trafić na wyższych rangach na noobów.
Dużo lepsza od Source który podobno był crapem, gra przyjemna w dodatku można zdobywać różne skiny do broni, szkoda tylko że by dostać jakieś super skiny trzeba wydać kasiorke na klucze do skrzynek chociażmówią że dropnąć też mogą ale kto to tam wie.
Okey i mam jeszcze jedno pytanie.
Mój komputer Windows XP, Geforce 8500GT, 1GB RAM, Athlon 64 x2 5000+ chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy gra mi zadziała na średnich wymaganiach ??
nie, nie zadziala mam troche lepszy komputer i gram na low bo inaczej mi sie nie chce nawet mecz zaladowac .
Serio
http://www.systemrequirementslab.com/cyri patrzyłem jeszcze na tym i pisze mi że na najwyższych zadziała
To jak to jest w końcu ??