Cześć moi drodzy :)

Cześć.
Na wstępie chciałbym wszystkich przywitać i cieszę się, że odnalazłem takie forum dla graczy :slight_smile:

Jestem twórcą gry przeglądarkowej www.wichry-wojny.eu

Wichry Wojny to strategiczna, wojenna, turowa gra online.
Napisałem taką grę w odpowiedzi na fakt, że niewiele jest gier obejmujących czasy drugiej wojny światowej ale niosącej fajną rozgrywkę, nieco trudności i realne odzwierciedlenie pola bitwy.
Grę konsultowałem z zawodowymi oficerami Wojska Polskiego, wykorzystałem niektóre elementy i strategie pola walki.
Realne jednostki bojowe wszystkich typów, w grze pogoda / ukształtowanie terenu ma wpływ na zasięgi strzału/ruchu (w zależności od poziomu trudności światów).

Niestety- nie wiem dlaczego w grze pozostaje tak mało graczy :slight_smile: i tutaj mam prośbę do Was :slight_smile:
Dla mnie gra jest bajecznie prosta- ale to nic dziwnego skoro zajmuję się nią już od 2008 roku :slight_smile:
Mam kilku graczy którzy grają w wichry wojny, zgłaszają mi ewentualne błędy jakie napotkali w grze abym mógł je usunąć. Niemniej jednak- nadal nie wiem dlaczego przyrost graczy jest tak niewielki.

Czyżby gry MMORPG już przestały być modne?

Pewnie nie bo ja sam gram w Rail Nation, gram w Ogame, grywałem pewnie we wszystkie tytuły jakie znacie :slight_smile: :smile: itp.

Czy znajdę wśród Was graczy którzy rzeczowo opiszą jakie widzą problemy w grze, jakie napotkali albo co im przeszkadza?
Razem moglibyśmy ustalić, jak mógłbym rozwiązać problemy które uniemożliwiają graczom grę?

Choć w grze jest opcja waluty premium- aktualnie nie skupiam się na zarobkach a na rozwoju gry i modyfikacji- aby graczy przybywało :slight_smile:
Docelowo- planuję założyć firmę i ruszyć na biznesowy podbój Internetu. Możliwe, że z Wami jako współzałożycielami?