Czy diablo 3 odpali

Tak jak w tytule, czy mi sie gra odpali na takim sprzecie (jestem zielony co do sprzetu i tak dalej)

Karta Graficzna: NVIDIA GeForce GT 720M, Intel ® HD Graphics 4600

Procesor: Intel® Core i5-4200M CPU @ 2.50GHz

RAM: 8 GB


Bez najmniejszego problemu :)

Bez najmniejszego problemu

a czy dodatek reaper of souls wymaga jakis dodatkowych wymagan?

dalo sie grac z 20 klatkami na core 2 duo 2.4ghz i 3gb ramu i 8600M GT

wiec lajtowo na max detalach:D

Z tymi max to się nie rozpędzaj, jak wszyscy wiemy, D3 ma skopaną optymalizację. No dobra, jest i tak lepiej jak było, ale nadal nie jest to poziom jakiego od tej gry oczekiwałem :P

a jeszcze takie male pytanie, czy diablo moze palic mocno mojego pc czy jest gra ktora nie pali az tak?

Grałem na i5 2x2.53 i kartą nividia 310m bez lagów więc na pewno pójdzie.
Nie powinno ale przy intensywnym graniu jak na ekranie masz dużo mobków skilli i ludzi to może się troszkę podgrzać. Tak jak mówiłem na ww grałem bez problemów przez długi czas.

Gra ci poleci na więcej niż średnich, ale wiadomo, że jest sporo dodatkowych efektów których nie radze ci uruchamiać bo najnormalniej w świecie będzie lagować.

Mi na tej karcie ( świętej pamięci ) gra właśnie na średnich śmigała Pozdrawiam!

Dodatek niby troszke z tą grafiką szaleje w kilku miejscach, ale w twoim przypadku nie ma to znaczenia.

ok, dzieki za ponoc :)

Na i5-4670, 8GB, intel HD 4600 w fullHD grafika na minimum w miescie 30+ fps, podczas walki 25fps ale mozliwe spadki do 20fps gdy bedzie bardzo duzo mobkow.

Dla porownania na C2D 7300, 4GB i geforce 7900gs o 10fps mniej :)

Normalnie to pograsz na średnie-wysokie, Jednak jesli przyjdzie Ci walczyć na u6 4 graczy to minimalne.

Siemanko mam pytanie czy na takim sprzęcie da sie pograc w d3 ?

intel core i5 -3210m cpu @ 2.50GHz
6gb ram
karta : amd radeon hd 7600M , intel hd graphics 4000

Tak jak w tytule, czy mi sie gra odpali na takim sprzecie (jestem zielony co do sprzetu i tak dalej)