Czy jest szansa, iż pójdzie na laptopie?

Witam, otóż znajoma szuka jakiegoś przyjaznego MMO . Moja propozycja pada na GW 2 natomiast boję się, iż jej leciwy laptop ma marną szansę uciągnięcia tego tytułu. Nie znam się zbytnio na laptopach także potrzebuję waszej pomocy czy na sprzęcie niżej podanym będzie możliwość w miarę komfortowej gry. Oczywiście mogłaby po prostu ściągnąć i się przekonać ale gdyby coś nie działało dostałbym zjeby życia których wolałbym uniknąć. Z góry dzięki za pomoc!

Laptop:

AMD A10-4655M

Grafika prawdopodobnie zintegrowana

4 GB RAM

Rozdziałki nie znam ale Full HD to to nie jest

Raczej marnie to widzę, jeśli nawet odpali to raczej przyjemnie nie będzie, a z całą pewnością nie będzie ładnie.

GW 2 jest darmowe, więc możesz sprawdzić samemu. Nawet nie trzeba pobierać całej gry.

@up Tak jak pisałem, przetestowanie raczej nie wchodzi w grę.

W sumie się spodziewałem, że raczej nie ma szans. Dzięki za odpowiedź! Tak żeby nie tworzyć nowego tematu bez potrzeby, może macie jakieś propozycję darmowego MMO na ten sprzęt? Jakiś casual który by przypadł osobie która w sumie grała tylko w WoW'a.

No moze na full low i tam gdzie nie ma ludzi i efektow moze daloby sie pograc, czyli w zasadzie nigdzie.

Odpowiem Ci szczerze, bo widzę większość ludzi tutaj wypowiada się bez grania na takim laptopie. Tak sie składa, że na wyjeździe miałem ze soba laptopa z bardzo podobną specyfikacją do Twojej, a wręcz ciut słabszego, i powiem szczerze, grałem bardzo płynnie na jakości medium, nawet raidy z gildią robiłem. Także, ja powiem, że raczej ci odpali.

Najlepiej jednak jest grę pobrać i sprawdzić na konkretnym sprzęcie. To jest technologia, gra na dwóch takich samych specyfikacjach może działać różnie. Jeśli miałbyś za taką pierdołę dostać "zjeby życia" to trzeba chyba się zastanowić nad "filtrem" w gronie znajomych :P