Cześć chciałbym się dowiedzieć od was czy w tej grze są jakies klany/gildie i jesli owe są to czy znacie jakiś z otwartą rekturacja. Jestem początkujący wiec przydało by sie troche pomocy z strony starych wyjadaczy.
Czy są w tej grze Klany/Gildie
Nowa gra nie oczekuj od razu nie wiem jakich gildii .
Up a wogule jest mozliwość ich zakladania?
chyba jeszcze niestety nie
No niestety tak dużo rzeczy zostało dodanych że zapomniano o Guild system i o złocie
Nie będzie złota , walutą są orby i to nie ulegnie zmianie.. a gildie , być może zostaną dodane fajnie by było zobaczyć gvg
nie ma gildi ale będą dodane w przyszłość lecz twórcy nie określili się dokładnie kiedy
No to mamy drugie warZ.
Niestety. Grajcie sobie w 3 akty a my moze za rok dodamy inne rzeczy.
To jest kpina niestety.
Nie wiem czy graliscie w Closed Bete ale ja grałem. I powiem wam co zmienili od CB:
1. Większe troszke lokacje niektóre, przynajmniej w akcie 1 bo ten skonczylem
2. PVP.
Tyle. Nic więcej. Wszystko reszta była juz w CB.
Co do GvG to nie bedzie. Zobacz jak teraz pvp wygląda. Nic nie widzisz praktycznie bo zza bliska kamera jest.
@up
Weź proszę nie udzielaj się jeśli ch*ja wiesz i gówno widziałeś, bo przeszedłeś jeden akt dedając przy tym 30 razy i myślisz, że wiesz o tej grze wszystko i możesz pier**lić głupoty.
Dodano wiele rzeczy, aby zbalansować rozgrywkę, dodano 3 akt, który jest dłuższy od tych 2 pierwszych razem wziętych, ale co k**wa może wiedzieć patałach, który ledwo przeszedł pierwszy akt, ale pier**li głupoty jakby nie wiadomo ile grał w tą grę i poznał ją od każdej strony. Na prawdę żal mi tych wszystkich j**niętych gimbusów, aż szkoda patrzeć co piszą.
@up
Spokojnie spokojnie
Co nie zmienia faktu że i racja w poe jest zbyt blisko kamera
Hah jaki bulwers no ale jest w tym ziarnko prawdy. Jestem ciekaw jaka będzie przyszłość PoE , jak myślicie czy PoE jest lepsze od takiego Drakensanga?
nie widzialem nigdy takich glupot jak tu... Peelen...