Witam, znalazłem taki zestawik, natomiast jestem laikiem i przydałaby się porada:
Komputerek oczywiście do gier
Witam, znalazłem taki zestawik, natomiast jestem laikiem i przydałaby się porada:
Komputerek oczywiście do gier
krótka odpowiedź: absolutnie NIE.
nieco dłuższa odpowiedź:
zależy w co chcesz grać w 4k; jeśli w nieco starsze gry jak np. Baldur’s Gate II: Enhanced Edition czy inne gry 2D to spoko ale jak w najnowsze produkcje 3D i to w 30+ klatkach/s to zaopatrz się w kartę graficzną która uciągnie 4k z godnymi fps’ami jak np. GTX1080Ti.
Szczerze pisząc, by grać na ten moment w najnowsze gry w 4k i to z 60+fpsami to wypadało by kupić kartę graficzną GTX3900Ti dual-slim (pierwej zaopatrując się oczywiście w wehikuł czasu :P)
@hexar ekhm ekhm ale tu chodzi o kwote a nie rozdzielczosc
@ammon ogolnie zestaw spoko jak za 4k. Raczje nic o wiele lepszego nie da rady wiciagnac
Ouh
Nie dopatrzyłem się ceny na screenie i nie skojarzyłem. Faktycznie, mea culpa.
Zignorować poprzedni post.
Zasilacz kupa, lepiej zmienić na XFX TS550 bo elektronika OEM od Seasonic a Bequiety to chińszczyzna i tylko high endy są lepsze od konkurencji. Nie patrz na certyfikat bo to tylko dodatek, a liczy się elektronika w środku a dla Seasonica mało konkurencji
Nie pamietam w jakim sklepie składasz, wiec daje morele
Dysk SSD przedpotopowy i nie wiem skąd go wziałeś w ogóle xD 205zł za 128gb…
Bierz Iridium Pro 2gen
Grafikę zmieniłbym na inne chłodzenie bo Gigabyte jest strasznie plastikowy i tani. Generalnie zepsuł się pare lat temu. Nawet Palit Dual jest lepszy a ty dajesz 1315zł za Gigabyte, który wcale lepszy od MSI v1, Palita nie jest
https://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=109055
http://antyweb.pl/8-miliardow-usd-kary-producentow-pamieci-dram/
Półtora roku temu za 16GB RAM 3000MHz z radiatorem nie zapłacilibyście nawet 400zł z przesyłką. Dziś trzeba zapłacić 800zł - za tyle są dyski SSD M.2 PCIe NVMe 500GB !!!
Procesor Intel Core i5-8400, 2.80GHz, 9MB
Płyta główna MSI B360M BAZOOKA