W każdym, ale to w każdym MMORPG, RPG, JRPG w którym grałem, była jedna rzecz która mnie wkurzała, a przy tym interesowała. Skąd powstał pomysł na coś takiego jak " Atak Krytyczny ", który zadaje 2x obrażeń oraz ma niską szansę na powodzenie? Jak to by w rzeczywistości wyglądało? Bije kogoś normalnie, a tu nagle BĘC! Magicznie uderzyłem go mocniej! Jak to się stało! Niebywałe! To jest fizycznie oraz sensownie niemożliwe do wytłumaczenia jak by wyglądało coś takiego w prawdziwym życiu, ale kto spodziewał się od gier jakiejkolwiek logiki? W serii gier od Bethesdy można zaatakować przeciwnika z zaskoczenia, co skutkuje atakiem krytycznym, lub po prostu " atakiem z zaskoczenia ". To też jest atak krytyczny, ale inaczej nazwany. Czyżby my sami byśmy odczuli większy ból, czy doznali większych ran, przez atak z zaskoczenia, który wygląda dokładnie tak samo, jakbyśmy zaatakowali od przodu? Sam nie wiem skąd ten pomysł wytrzasneli. Możliwe nawet że od początków gier RPG, JRPG, czy MMORPG, nie wiem. Dla mnie ten pomysł jest po prostu niedorzeczny! Jeszcze nigdy nie widziałem by ktoś się tym tematem zainteresował, a to jest naprawdę nietypowe. Jeżeli ktoś chce zrobić RPG, które będzie " realistyczne ", to niech zapomni o dawaniu do gry czegoś takiego jak " atak krytyczny ". Zapraszam ludzi do dyskutowania o tym.
PS. To moja pierwsza taka praca. Proszę ją docenić.