Darkfall: Rise of Agon

Słuchajcie, ważna informacja. OTWIERAMY OFICJALNĄ SEKCJĘ NOWEJ GRY.

Serdecznie zapraszamy do gry Darkfall: Rise of Agon.
Cel: Utworzenie silnej polskiej ekipy w Darkfall: Rise of Agon i podbicie świata pod polską banderą!!!
Darkfall: Rise of Agon oczywiście bazuje na starym Darkfall Online z 2009 roku.
Gra jest w tej chwili w fazie Early Access – spodziewana data wydania: MARZEC/ KWIECIEŃ 2017. Już wiadomo, że przed oficjalnym "release" będzie tzw. "wipe". Dlatego też, jest to świetny moment by zacząć teraz i nauczyć się gry zanim zostanie oficjalnie wydana.

System Pay to play: najtańszy dostęp do gry to 19,95 EUR.
Spodziewana cena abonamentu 5 USD (około 20 PLN ).

Otwieramy oficjalną polską sekcję Darkfall: Rise of Agon. Już teraz mamy duże zaplecze wiedzowe i gospodarcze - jesteśmy częścią międzynarodowego sojuszu.
Zapewniamy kompleksowe wsparcie w każdym zakresie!!!

Zainteresowanych zapraszamy na TS po więcej informacji na kanał Darkfall: Rise of Agon.
(Dyżurni online oczekujący na potencjalnych rekrutów).
- osoby kontaktowe na TS: Torsten/Neeneevah

UWAGA !!!
Gra jest bardzo trudna i ambitna, mocno “skillowa”, hardcore’owa.
Ciężki mroczny klimat dark fantasy.

Cechy gry:
- środowisko 3D – naprawdę wielki otwarty świat (46 km na 33 km ).
- Jeden globalny server!
- bardzo "skillowa" walka - jest celownik i trzeba dobrze namierzać ( no tab targeting! : ) )
- totalna dowolność rozwoju postaci – nie ma klas ani tzw. "capów" czy "limitów"
każdy może wszystko – stąd też: jedno konto = jedna postać.
- FULL LOOT SYSTEM – czyli wszystko z Ciebie spada, jeśli zginiesz ( Hardcore! ; ) )
- Ekonomia prowadzana przez graczy (Player Driven Economy) – wiele gier reklamuje się tym sloganem, ale w Darkfall: Rise of Agon to naprawde działa, dlatego, że sprzęt psuje się w trakcie używania i nie da się go naprawiać – co stwarza nieskończone możliwości rozwoju
rynku i "craftu".
- Polityka i budowanie imperium. Na najwyższym poziomie zarządzania gra może wydawać się strategią. Jako klan i/lub sojusz możemy podbijać coraz to nowe tereny i wypowiadać "siege" przeciwnikom aby przejąć ich miasta, wioski, tartaki, kopalnie czy inne nieruchomości.
- BITWY MORSKIE – w grze dostępny jest "craft" statków – 25 rodzajów – od tratwy, aż po Man'O'War, który ma 3 pokłady i 56 dział.
- Unikatowy system AI "mobów" – koniec z agrowaniem "mobów" i uciekaniem za róg by wszystko ładnie utopić w morzu naszych "AoE" – tu za Tobą nie pobiegną lub nawet będą starać się wciągnąć Ciebie w pułapkę. Rzeczą wartą odnotowania jest również to, że "moby" dropią tylko to, czego używają i mamy tu najdłuższy zasięg agrowania się mobów ze wszystkich gier.