Dc universe online

Witam jestem początkującym graczem w DC, i mam kilka pytań dotyczące gry

1. Która postać jest najlepsza waszym zdaniem i w którą opłaca się iść?

2. Mam utworzone 2 postacie supermana i green arows i obydwie słabo bardzo biją jak mogę polepszyć osiągi tych postaci?

i oczywiście dorzucie swoje porady dla początkującego gracza :)

Witam jestem początkującym graczem w DC, i mam kilka pytań dotyczące gry1. Która postać jest najlepsza waszym zdaniem i w którą opłaca się iść?2. Mam utworzone 2 postacie supermana i green arows i obydwie słabo bardzo biją jak mogę polepszyć osiągi tych postaci?i oczywiście dorzucie swoje porady dla początkującego gracza

Co do pierwszego pytania, nie mam pojęcia, ponieważ stworzyłem swoją (wybierając opcję Custom).

2. Zakładając lepszy ekwipunek, zdobywając wyższy lvl, kupując nowe skille i robiąc mocniejsze comba, chociaż z tym na początku trochę trudno, bo masz ich mało.

Również aktualnie zakładam postać po przez opcje custom i który rodzaj broni jest najlepszy?

Również aktualnie zakładam postać po przez opcje custom i który rodzaj broni jest najlepszy?

Laser gwiazdy śmierci...

Żaden, ten który Ci się bardziej spodoba. Taka gra daje Ci dowolny wybór mocy Twojej postaci, ażeby się lepiej wczuć, użyć wyobraźni, a Ty na wstępie pytasz się kogoś jaką postać robić. Jesteś zbyt płytki i takowej wyobraźni nie posiadasz?

Co prawda są dwa przypadki, gdzie rzekomo staff najlepszy jest na heala, martial arts do tankowania, a reszta to Twój dowolny wybór.

W taj grze akurat balans jest naprawdę w porządku, więc nikt Ci nie doradzi lepszych postaci. Na instancjach z wiadomych przyczyn mniejszy dps robią healerzey i controlerzy bo muszą się skupić również na swoich rolach, chociaż i to od eq zależy.

Co do staffa na healu to jest najlepszy jeśli idziemy w krytyki z leczenia.