Dead Frontier jest grą stworzoną przez Neil'a Yates'a z Jagged Blade Games. Gra oficjalnie jest jeszcze w wersji beta. W grze wcielamy się w jednego z Survivorów, czyli osób które przeżyły Apokalipse. Brzmi podobnie (Fallout 3). Powodem apokalipsy było wydostanie się z pod kontroli wirusa N4.
Gra jest bardzo rozbudowana. Jest mnóstwo klas od ucznia po wojaka(żołnierz). Każdą klasę cechuje coś innego. Klasy tj.:
-Farmer - produkuje jedzenie. Od mąki po jajka, ryż i inne. Farmer jest także dobrym strzelcem więc ma dodatkowo ulubioną broń farmerów - Ruger Mini 14 - oraz +5 skilla na Rifle.
-Naukowiec(Scientist) - produkuje leki. Od plastrów po bardzo drogi Nerotonin-2 i mniej drogą Morfinę.
Są też klasy, które pomagają innym (za drobną opłatą):
-Lekarz(Doctor) - ciężko wyjaśnić jak pomaga. Przykład dam. Twój stan jest poważny. Masz Plastry. Lecząc się sam uleczysz jakieś 20% ran, jeżeli leczy cie lekarz odzyskasz jakieś 60% czyli wrócisz do stanu normalnego.
-Kucharz(Chef) - jak można się domyślić gotuje jedzenie. Mamy Tinned Hotdogs (hotdogi w puszce. Jedząc je surowe zmniejszymy głód o 8%, a gdy ugotuje je kucharz zmniejszymy o 24%.
-Mechanik(Enginer) - naprawia nasz armor.
Są klasy, które mają podwyższone staty:
-Student - dostaje +2 do zręczności i wytrzymałości +1 do siły i +22% expa
-Strażak(Fireman) - dostaje +10 do białej broni i +20 wytrzymałość(opis statów niżej)
-Policjant(Police Oficer) - dostaje +10 celność, +5 do przeładowywania, +10 do pistoletów, +10 do shotgunów.
-Wojak(Soldier) - dostaje jednen status na minus, a mianowicie 30% expa. Tak poza tym to to dostaje +10 celność, przeładowywanie, wytrzymałość i 10 do pistoletów maszynowych.
-Bokser(Boxer) - +20 siły i +10 wytrzymałość
-Sportowiec(Athlete) - +25 Zwinności
Klasy bez wiekszych zmian w statach, lecz ze zmianami w expie ( +30% wszystkie):
-Nauczyciel(teacher)
-Ksiądz(Priest)
-Adwokat(Lawyer)
-Dziennikarz(Journalist)
-Aktor(Actor)
-Architekt(Architect)
Jak wydać gra pod względem klas jest bardzo rozbudowana.
Wygląd swojej postaci możesz modyfikować do woli z racji tego, iż jest bardzo wiele rzeczy, które można na siebie ubrać. Na przykład:
Mamy do wybory wiele rzeczy. Czapki, maski, opaski na oczy, kurtki, płaszcze, dżinsy i wiele więcej.
Miasto po którego ulicach przyjdzie nam stąpać jest niesamowicie wielkie. Oprócz zwiedzania ulic mamy możliwość odwiedzić budynki. Budynki różnią się dropem. W restauracjach nie znajdziemy wiele rzeczy. Od 1$ po 1000$+ lub od nie przydatnego i taniego Scyzoryka po Gau-19(obrotówka).
**Mapa pochodz z Dead Frontier Wiki.
Ciekawi są też nasi przeciwnicy. Na swojej drodze możemy napotkać zwykłego zarażonego lub mini-bossa tak zwany zielony. Jak można się domyślić z zarażonyh zombie (tych zwykłych jak i fioletowych(charred) czy czerwonych(mutated) nic nie dropi) lecz z mini-bossów(Irradiated) jak i z bossa (behemoth) dropią itemki. Każda klasa zarażonych występuje w innym terenie miasta. Mapka powyżej jest pokolorowana na szary - infected fioletowy - charred jasny czerwony - mutadet i ciemno czerwony - longarm (jest to zmieszanie czerwonego z zielonym).
Na mapie też są X, które oznaczają publiczne toalety. Dlaczego one?? W toaletach najłatwiej się zabarykadować. Tak jest taka możliwość. Wystarczy posiadać Młotek, Deski i Gwoździe. Potem podchodzimy do drzwi i przytrzymujemy "B". Barykadując się mamy dostęp do bazaru. możemy kupić co chcemy, lecz jest to droższe niż w obozie głównym. Przydatną funkcją jest też to, że mamy wtedy dostęp do banku. Możemy wrzucić pieniądze, które będą pewne
Helikopter na tej mapie oznacza lokacje BOSSa.
W grze są 2 tryby - multiplayer i single. W singlu sami zwiedzamy miasto. Jest trochę mniejszy drop. Tryb multi możemy podzielić jeszcze na multi PvP lub multi PvE.
Śmierć w tej grze jest przemyślana. Gdy umrzemy tracimy całą uzbieraną kasę, i połowę zdobytego expa. Na "odrodzenie" czekamy w zależności od levelu. Na 10 levelu trzeba czekać 2 minuty.
Itemki możemy podzielić na broń białą, palną, jedzenie i picie, leki i wszystko tego typu, ubiór, zbroje, amunicje i inne.
Broń biała jest bardzo przydatna każdemy. Nie musimy przeładowywać, jest dość dobra w uderzeniu, ma dużego kritikala.
Broń palna:
-pistolety - krótko duża szansa na kritikala, średnia celność, szybkie przeładowywanie, tania amunicja, średnia szybkostrzelność.
-SMG - mała szansa na crita, średnia celność, średnie przeładowywanie, kaliber .32 i 9mm tanie gorzej z 5.5mm lub 7.69, średnia szybkostrzelność.
-MG - mała szansa na crita, średnia celność, średnie przeładowywanie, droga, wysoka szybkostrzelność.
-shotguns - zerowe szanse na crita, średnia celność, średnie przeładowywanie, kaliber 20 tani reszta droga, średnia szybkostrzelność.
-snajperki - bardzo duże szanse na crita, duża celność (jak idziemy mała), wolne przeładowywanie, droga, wolna szybkostrzelność.
-granatniki - zerowe szanse na crita, średnia celność, wolne przeładowywanie, bardzo droga, wolna szybkostrzelność.
Prawo do kopiowania części lub całości ma tylko i wyłącznie Root Admin mmorpg.org.pl