Diablo 3 Podstawka - Co robić?

Hej,
Wczoraj zakupiłem Diablo 3 (wersję pudełkową) na PCta. Stworzyłem postać na poziomie trudnośći "wysoki" i po przejściu 3 aktu kampanii zmieniłem na "Mistrz". Przeszedłem wszystkie IV akty na tym poziomie trudności i moja postać ma 44 lvl.
Dodatek RoS będę kupował za jakieś 2tyg dopiero ale chciałem się dowiedzieć od Was co mogę robić na tej podstawce? Wyższy poziom trudności dostępny jest na 60 lvl, to mam przechodzić kampanie w kółko i w kółko? Podstawka nic poza kampanią nie umożliwia?
Czym się różni gra prywatna od publicznej? Póki co jestem kompletnie zielony więc proszę Was o wyjaśnienie (prostym językiem) co i jak z tą grą... Jak wbić ten 60 lvl, co dalej, i co potem robić jak zakupie dodatek.
Liczę na waszą pomoc i pozdrawiam :)

Nie za bardzo jest co robic... mozesz ponabijac paragony lvle w trybie kampanii (czego nie polecam bo strasznie mozolnie idzie) i pobawic sie w prowizoryczny craft (tworzenie itemow u kowala), reasumuajc - masz nic do roboty.Gra prywatna - wybierajac gre prywatna zaczynasz sam (lub z kims, jak jestes z nim w party) i gra jest niedostepna dla osob, ktorych nie zaprosicie do gry.Natomiast wybierajac gre poprzez gre publiczna zostajesz wrzucony do losowych ludzi, ktorzy rowniez wybrali ten rodzaj dobierania graczy.Majac gre prywatna mozesz ja udostepnic jako gre publiczna

A co to jest ten "paragon"?

Dziękuje CI za odpowiedź bo szukam po wielu forach od 3 godzin i nikt nie jest w stanie mi odpowiedzięc :/. Czyli grać z innymi graczami (jak normalne mmorpg) będę mógł dopiero przy dodatku?

I wtedy wybieram tryb przygodowy i gram tam od 1 lvl czy tą postacią z kampanii wchodzę tam i robie co chce?

Z góry dziękuje za jak najbardziej szczegółową odpowiedz :D

Wyrób sobie postacie na 60lvl, a jak kupisz dodatek to masz już niezły start, chyba, że zamierzasz grać na sezonach.

Wyrób sobie postacie na 60lvl, a jak kupisz dodatek to masz już niezły start, chyba, że zamierzasz grać na sezonach.