Diablo - trochę hańba dla mnie ale cóż

Witam wszystkich!

Otóż wszyscy tak dobrze wypowiadają się o całej serii Diablo, że to takie piękne itp. i mroczne, i intrygujące i sieczka i ostro i klimat...

Nigdy nie grałem w żadną grę z tej serii. Serio. Mam zamiar zagrać i tutaj nasuwa się pytanie:

Zacząć od pierwszej części Diablo czy bezceremonialnie od razu Diablo 3 ? Pytam się dlatego, że są gry w których trzeba grać od początku serii żeby wynieść jakieś tam wspaniałe doznania związane z fabułą czy poszczególnymi bohaterami i nie wiem, czy w przypadku tego klasyka jest sens czy nie, nie znam się po prostu i o tym hack'n'slashu RPG tylko słyszałem, poczytałem.

Pozdrawiam!

Polecam od początku.

Witam wszystkich! Otóż wszyscy tak dobrze wypowiadają się o całej serii Diablo, że to takie piękne itp. i mroczne, i intrygujące i sieczka i ostro i klimat...Nigdy nie grałem w żadną grę z tej serii. Serio. Mam zamiar zagrać i tutaj nasuwa się pytanie: Zacząć od pierwszej części Diablo czy bezceremonialnie od razu Diablo 3 ? Pytam się dlatego, że są gry w których trzeba grać od początku serii żeby wynieść jakieś tam wspaniałe doznania związane z fabułą czy poszczególnymi bohaterami i nie wiem, czy w przypadku tego klasyka jest sens czy nie, nie znam się po prostu i o tym hack'n'slashu RPG tylko słyszałem, poczytałem.Pozdrawiam!

Zacznij od początku, poznasz mechanikę, klimat. Nie wydasz dużo pieniędzy, a jak Ci się nie spodoba nie wyładujesz chociaż większej kwoty na Diablo 3, które nie będzie praktycznie niczym nie różnić się od poprzednich, poza tym, że prawdopodobnie będzie łatwiejsze, w końcu gry idą w "nowy poziom", czyli robią się coraz prostsze żeby zrzeszyć coraz więcej graczy.

Czyli zacząć od samej 1dynki? Myślicie, że od grafiki nie dostanę zawału? ^^,