jak w temacie. pytanie w eter można powiedzieć nawet natury egzystencjalnej.
siedzę i myślę… dlaczego? dlaczego żaden producent gier nie wypuszcza jakichś fajnych klas postaci? najczęściej całość ogranicza się do 3-5 klas całkowicie standardowych które znamy wszyscy na wskroś. dlaczego nikt nie próbuje tego urozmaicić?
czy twórcom gier aż tak brak wyobrażni? warrior, archer, mag, priest, assasin, templar to wszystko już było.
co byście powiedzieli na postać jak chain blader miecze na łańcuchach. skille jak tornado, doskoki z wyciągniętymi mieczami, smaganie wrogów jak z bicza itp itd… myślę że można by zrobić taką postać aby wyglądem skilli zniszczyła wszystko obecne na rynku.
albo coś podobnego do force blader-a z cabala tylko zrobić postać z 1 skrzydłem poslugującą się jakimś mieczykiem / daggerem -> skrzydło służyłoby jako tarcza coś w ten deseń…
dawno nie spotkałem summonera z prawdziwego zdarzenia który faktycznie nie potrafiłby praktycznie czarować a w swoim arsenale miałby żywiołaki, chowańce, zwierzęta, duchy, zombie czy cokolwiek innego. armia (3-5 mobów) jako atak i obrona dla summonera który dowodziłby nimi strategicznie lokując i rozkazując jakie czary, buffy mają rzucać i gdzie. nowa mechanika strategicznego grania w mmorpg? hmm ciekawe? mnie by skusiło.
nie wiem może to co pisze brzmi podobnie ale jakże bardzo różni się od tego co widzimy teraz. weźmy na przykład postać cloud-a z filmu ff7 bodajże? miał gigantyczny miecz którego używał w 1 ręku jednak miecz potrafił się rozdzielić i łączyć na kilka dodatkowych, mógł dowolnie używać go jako great sword i jako dual wield… dajcie mi taką możliwośc…
jest tak dużo możliwosci. wszędzie gdzie się spojrzy można znaleźć inspirację na stworzenie czegoś ciekawego. nie mówię o całej postaci ale patrzysz na coś i widzisz… i myślisz. i nagle pyk. jaki fajny skill mógłby z tego być. czy jakaś nowa broń.
dlaczego nie możemy dostać mmo w którym będzie system gdzie będę mógł rozwijać postać jako “bezklasowa”. nie chce np wybierać danej klasy a w zamian będę mógł używać po trochę skilli od każdej klasy… itp itd itd… pomysłów jest sporo.
ale nie … my dostajemy warriora, blader-a, archera, gunnera, maga, elementaliste, summonera, assasina, priesta, barda, templara… te same klasy, te same bronie, podobne skille i jeszcze te itemy. to chyba jest najgorsze. jak można zrobić grę w której każdy item wygląda prawie tak samo? ok w czasie lvlowania wygląd itemów zmienia się ale na end game mamy do wyboru 2-3 sety które bardzo często wyglądają tak samo lub bardzo podobnie. gdzie możliwość wyróżnienia się z tłumu?
dostajemy tak żałosnej jakości produkty że pomimo niezliczonej ilości gier nie ma w co zagrać…
ja żem tutaj obecny, uroczyście obwieszczam iż są to tylko moje gorzkie żale które chciałem gdzieś posłać a jako że nie znalazłem lepszego miejsca tutaj je spłodziłem i przelałem na ekrany waszych monitorów. nie zachęcam do dalszej dyskusji.
jeśli doczytałeś/aś tutaj to jestem pod wrażeniem jednak nagrody i tak nie ma.