Bardzo fajny temat. Ja obecnie gram w dwie gry - CS:GO i Diablo III na zmianę. Przy tym zestawie szczerze powiedziawszy mam kompletnie na względzie wszelkie inne premiery gier. A w Diablo gram od blisko 6,7 lat więc mam sentyment do trójki
Jaki cel? No myślę, że już odpowiedziałem. Długoterminowy, dodatek już zakupiłem bo wiem że przy tej grze spędze kolejne setki godzin, a zapewne wyjdzie do niej kolejny więc jest hype na granie.
Gra na pewno da nam setki godzin zabawy, a jeszcze jak dojdą laddery to o to nie trzeba będzie się martwić bo regularne restarty tylko będą nakręcać wszystkich do ponownego startu. O system self-found sam walczyłem więc jestem szczęśliwy że handlu nie ma bo szczerze mówiąc irytowało mnie to, gdy ja miałem 600h na koncie wbite a ktoś na czacie zadał oczywiste pytanie dot. gry. Obejrzałem jego profil i po 30h gry miał kilka razy lepsze EQ a to chyba nie o to chodzi. Gra nie nagradzała za spędzony przy niej czas a od czasu 2.0.1 się to zmieniło.
Gra idzie cały czas do przodu, zmienił się dyrektor który miał chorą wizję Diablo. Josh Mosquiera widać, że chce to wszystko naprawić. No i udało mu się to. Czekałem rok na patch 1.0.8 -> 2.0.1 ale było warto. A nadchodzący expansion tylko będzie gwoździem zamykającym szpetną "historię podstawki".
Jaki cel ma granie? To oczywiste, jak to że to nie jest gra dla wszystkich. Chcesz grać po 12h dziennie 7 dni w tygodniu? To nie jest gra dla Ciebie. Takie osoby odpadają pierwsze bo nie ma co się oszukiwać ale Diablo nigdy nie będzie MMO z Eventami, rajdami itp. Nie ma co się oszukiwać - to gra dla ludzi, którzy chcą się zrelaksować po pracy. Sam pracuje, studiuje i uwierz mi ale po całym dniu nie ma nic lepszego niż zagrać MM w CS:GO z kumplami na TS bądź pozabijać hordy sługusów Diablo. Godzinka, max trzy nie więcej. Takie mam nastawienie do tytułu.