... do jakiegoś starszego MMORPG`ka

Witam

Pomyślałem że możnaby pograć w jakiegoś starszego MMORPG`ka, osobiście napaliłem się na Dark Eden EUS, ale jestem totalnie zielony w tym że to MMORPG`ku, może są jacyś chętni którzy są choć troszke obeznani w grze, a chcieliby zagrać i sprubować swoich sił od nowa a przy tym pomóc Nowicjuszom m.in. mnie... ^^

Po za oczywiscie DA mogę też zagrać w inne ciekawe tytuły aczkolwiek zależałoby mi na czyś starszym, no i oczywiście musi być ekipa, więc jeśli macie jakieś ciekawe propozycje co do wyboru MMORPG`ka, proszę o napisanie... ^^

A może tak w BOI ??

BOI to rzeczywiście prawdziwy staroć...

Może w Ultime na jakims dobrym Shardzie? Ewentualnie w Tibie, ale na jakims servie, gdzie gra sporo osób. Poza tym Everquest niedawno na F2P przeszedł.

ja również zagram, w byle co tylko aby było z kim :)

To tak w Ultime nigdy nie grałem więc jesli nie przeszkadza wam Noob`ek w ekipie to możemy zagrać, w Tibie wsumie też moge zagrać przyczym też jestem zielony bo najwiekszy lvl jaki wbilem to 5/6, więc Warcraft jeśli nie przeszkadza ci taki Noob to napisz w co gramy ty wybierasz Ultima czy Tibia, no i czy zaczynamy od razu??

http://zu.igg.com również ciekawa starsza gra ;) czym większe party tym większy bonus expa ;)

Grałęm w ZU, graczy tam jest naprawde mało więc bez sporej liczy graczy w ekipie nie mam zamiaru grac [co najmniej 7/8 osub, zeby bylo z kim pogadac]

A może Cabal na Globalu??

Moze rappelz? Z tego co pamietam to byla fajna gra, mialem tam postac z okolo 50 lvl, wiec moglbym wam pomoc.

Temat został zamknięty. Powód: Bo autor zmienil plany.

Witam

Pomyślałem że możnaby pograć w jakiegoś starszego MMORPG`ka, osobiście napaliłem się na Dark Eden EUS, ale jestem totalnie zielony w tym że to MMORPG`ku, może są jacyś chętni którzy są choć troszke obeznani w grze, a chcieliby zagrać i sprubować swoich sił od nowa a przy tym pomóc Nowicjuszom m.in. mnie... ^^