Dobry sprzęt?

Witam spaliła mi się płyta główna w mym dziadku, brat powiedział że nie opłaca się kupować nowej :P nie chcecie wiedzieć dlaczego :D

Wiec znalazłem aukcje na allegro http://allegro.pl/fx...2489294105.html potrzebuje pomocy bo nie znam się na cenach oraz czy ten Pc jest dobry, jak nie prosił bym o lepsze aukcje

Max sianka to 3500 najlepiej na raty !!

Nie kupuj na allegro komputerów.

Wbij na jakieś forum o komputerach,i poszukaj zestawu do 3500zł

Mówisz a dobry jest ?

Będziesz podkręcał? Do czego ma być ten komputer?

1. Zasilacz NoName

2. Dysk NoName

Masz tutaj zestaw dość dobry za 3,5 tysiąca:

CPU: Intel Core i5 2500K LGA1155 BOX - 867zł

Układ chłodzenia: Thermalright True Spirit - 131zł,

RAM:GoodRAM 8GB(2x4GB) 1333Mhz CL9 -162zł,

MOBO:Asrock P67 PRO3 (B3) - 332zł,

GPU: Sapphire ATI Radeon HD7870 GHz Edition 2GB DDR5/256bit -1236zł

HDD: Seagate 500GB SATA3 - 264zł,

PSU: XFX Core 550W - 248zł,

Napęd: Asus nagrywarka DVD DRW-24B5ST - 78zł,

CASE:Fractal Design Core 3000 - 244zł,

*Zaczerpnięto z

PCFORMAT.PL

Będziesz podkręcał? Do czego ma być ten komputer?
Nie bd podkręcał a komputer do gier

Dzięki PiteroS

Ten komputer,co podał kolega wyżej to do podkręcania.

Kupie tego z allegro :D koniec tematu

"Szera" to gratuluje inteligencji (bez obrazy..)

Nie kupuj na allegro...

6 CORE x 3,9Ghz omg jaki to będzie pc odpalisz na nim gry z 2020r z renderowaniem filmu w tle.

not

Nie kupuj tego shitu.

Chłopie dej spokoj po co ci 6 rdzeni.... kup se lepiej intel core i7 2600k , grafika 560 ti 2gb moze zostać + 6gb ramu i masz sporo kasy na gierki:)

@up

Ma rację, taki zestaw góra 3000 jak dobrze poszukasz.