DotA 2-Jakie są dobre postacie które robią duży DMG?

Ja jestem jeszcze początkujący w DotA 2.Moje ulubione postacie jak na razie to Ursa,Zeus,Sniper.

Jaką polecacie postać do grania?

W Docie każda postać robi duży dmg. Oto właśnie chodzi, że jest takie wyważenie. A polecić tobie nic nie można bo każda postać jest inna i nie musi tobie podpasować. Po prostu graj i sobie losuj postacie i sprawdzaj kim jak się gra.

Napiszcie jak postać według was robi najlepszy DMG.

Napiszcie jak postać według was robi najlepszy DMG.

Nie ma takiej postaci, aby dobrze grać trzeba ogarniać daną postać. Nikt w tym Ci nie pomoże.

Proszę o zamknięcie tematu.Temat nie ma po co istnieć skoro ktoś woli napisać coś głupiego i mnie obrazić niż napisać coś mądrego.Dla czego nie może ktoś napisać jaka postać według niego robi najlepszy DMG.Czy tak trudno jest napisać jakiegoś bohatera?Dlatego proszę więc o zamknięcie tematu,gdyż nie che być obrażany.

Skoro nalegasz:

Damage 1 target:

Sven, Pudge, Alch, Huskar, DK, Brew, Axe, Slardar, SK, LS, NS, DB, Bara, Lycan, Chaos, Undy, - STR

Anty, Drow, Mirana, Morph, PA, Veng, Riki, Snajper, PA, Gondar, Ursa, Syla, Slithice, BS, Venom**, Void*, TA, Viper, Clinkz, BM, Weaver, Spectre, Meepo**, Nyx - AGI

Wind, Lina, Shadow Shaman, Tinker, Furion, Outworld**, Necro**, Warlock**, Ench, Chen, Silencer **, Ogre, Bane, Lion, Witch****, Pugna, Invo - INT

Damage AoE:

Earth, Tiny, Kunka, BM, Centaur, SK, Tide, Magnus - STR

Luna, Gyro, SF, Razor - AGI

Crystal, Puck, SS, Zeus, Jakiro, Distruptor, Gandalf, Lich, Eni, Akasha, DP, Leshrac, AA, Shadow Demon, Rubick*** - INT

* - Ulti AoE, które może pomóc/zniszczyć TF

** - Ulti, bądź inna umiejętność jest mocna i AoE (w przypadku Meepo, istnieje możliwość atakowania wielu celów za pomocą klonów)

*** - Zależy od zabranego skilla

**** - Tylko po wykupieniu Aghanima

Podkreślone postacie to moje ulubione.

Niewymienione postacie to w większości supporty/nie grałem nimi/gra nimi mi się nie spodobała.