Witam. Potrzebował bym nauczyciela który by wprowadził mnie w całą grę gdyż jestem zielony w tej grze a raz zagrałem normala to bardzo słabo mi poszło. Ktoś chętny mi pomóc ?
Dota 2
pomoglbym ci ale nie mam doty 2
a tak na serio to raczej ci trudno bedzie znalezc kogos bo tu ludzie nie maja doty 2, za trudno zdobyc ;p
a i nie spodziewaj sie ze bedziesz (na poczatku oczywiscie) gral super jakos, bo wiekszosc ludzi tam to weterani innych gier moba
no chyba ze bedziesz taki rozpustnik i mi dasz gifta ;p
Bruxaria podaj mi twoją nazwę steam to przekonam kumpla żeby się tobą zaopiekował DOTA 2 gości na jego koncie steam od 4 miesięcy i ciągle w nią gra więc pewnie ci pomoże
Bruxaria ; ) taki nick dziekuje ;P
Powiedz jak moge dać tego gifta to ci dam. Nie będe sępem i bede na allegro wystawial tylko niewiem jak go dać.
EDIT: oj przepraszam wszystkich za doubla zapomnialem o edytuj.
Nie stać mnie na gift
Siemka, żeby dać komuś gift'a odpalasz steam, wchodzisz w Games/Gry->Manage Gifts and Guest Passes/Zarządzaj prezentami i kluczami tymczasowymi->wybierasz jeden z dwóch kluczy i klikasz Send/Wyślij->teraz wybierasz czy chcesz wysłać klucz na mail'a czy bezpośrednio na konto steam. ;] Jeśli znajdzie się wolny kluczyk to możesz podesłać ^^'
Mój steam: burn_92
jakbys mial takiego gifta - wyslalem ci pm
jak cos moglbym tez ci dac klucz do fajnej gierki za to
Juz wam ktos da gift za free jak na allegro chodza po 80 + zl
przeczytales co napisał w pierwszym poscie?
do tego jakbys nie zauzwazyl to wszyscy o cos prosza, anwet o jakies pierdoły, a to przynajmniej porzadna rzecz ^^
psst jak cos to mozesz ucinac kawalek cytatu, bo na poczatku nie wiedziałem czy to do mnie czy do niego ;p
psst jak cos to mozesz ucinac kawalek cytatu, bo na poczatku nie wiedziałem czy to do mnie czy do niego ;p
Dzieki za rade nie wiedzialem
Vampir juz cie dodaje