Dota2 - 18+ Składam Team [wieczorami 4h+]

Witam serdecznie,

Na początku zacznę od tego, że szukam ludzi z mózgiem w wieku 18/20+. Komputerem zapewniającym 40 stabilnych klatek oraz generalnym nastawieniem na progress.

Gra jest trudna, kluczowe jest tutaj zgranie CC i teamplayu, bez tego gra się słabo lub co najwyżej przeciętnie.

Możliwy streaming (przyszłościowo), proszę ZAINTERESOWANYCH o PM'a z jakimś krótkim przedstawieniem swojej osoby, tego samego możecie oczekiwać ode mnie.

ZACZNIEMY OD 0

Zgłaszam Się :) pisze ci już PM'a

3 chętnych szybko, cóż czekam :)

Żałuję, że dopiero uczę się grać. Granie w towarzystwie Quaku musi być prawdziwą przyjemnością.

Mogę zacząć od 0 spoko ;D

Ja chetnie bym pogral ale jestem zielony, zaczalem gre 2 dni temu narazie jeden mecz rozegrany jakims leczacym supportem i nawet wygrana. Doswiadczenia to tylko LOL ponad 3000 meczy ale DOTA 2 to zupelnie inna bajka po jednym meczu to wiem. Jesli chodzi o wiek to 30+. Ogolnie jesli chodzi o godziny kiedy jestem to codziennie po 20 oprocz weekendow. jak chodzi o sprzet tu uciaga mi gre plynnie przy max detalach takze mysle ze tu problemu nie bedzie.

a wysle mi ktos zaproszenie ma maila ? to z miła checia zagram

hoffer1989@gmail.com

Czy ja gdzieś napisałem, że wymagamy doświadczenie w Docie? Napisałem, że potrzebujemy ludzi z mózgiem.

No w sumie też mógłbym zagrać :). Wiek 17 to może się podepnę? :3. W Dote już trochę gram i mogę zagrać od zera z jakąś ekipą ^^. Znaczy robimy nowe konta steam i tak dalej ? :)

Up up, 8 ofert jak na razie. przewidywany start weekend/początek nowego tygodnia (nigdzie się nie spieszy) :)

zmiła checią bym zagrał jakbym dostał kluczyk od kogoś

Ja też się chętnie dołączę:P;)

Akurat zrobiłem nowe konto więc wszystko pasi 3.3

Wyrocznia podaj nick na steamie a wyśle Ci jako prezent.mam ponad 22 klucze prezentowe

Gra jest trudna, kluczowe jest tutaj zgranie CC i teamplayu, bez tego gra się słabo lub co najwyżej przeciętnie.