DoW2 - steam

Cześć

Chętnie pogram z kimś w DoW2 Retribution na STEAM, fajnie byłoby pogadać podczas gry na TS dla lepszej komunikacji, jestem na 5 roku studiów więc bez szału z czasem :D

Jestem raczej początkującym ale mile widziane wskazówki tudzież porady od bardziej doświadczonych, zapraszam!

Jeśli byłbyś chętny ja bym zagrał w trybie kampanii.

Wskazowka na multi? Zainteresuj sie bohaterami. Dokladnie przemysl jakiego bierzesz + jakie eq mu wykupujesz w jakiej kolejnosci. I cala technika szybkiego rozpoczecia gry (w multi praktycznie tylko takie) to znalesc cos niemozliwego - balans miedzy wydawaniem surowcow w ulepszenia bohatera a w wojsko :D. Bo dobrze rozwiniety bohater umie sam zdominowac pole bitwy - zwlaszcza u eldarow :). Za to chaos a w swoich szeregach genialnych supportow-bohaterow : czempiona zarazy ktory jak sie okopie to jest nie do ruszenia (razem z dana baza/punktem) czy czarnoksieznika ktory specjalizuje sie w przesylaniu duzych grup jednostek przez portale i w unieruchamianie/przeszkadzanie przeciwnej piechocie :D.

Co do reszty ras to sie nie wypowiem bo nie jestem w nich dosc dobry :). Jednak moge dac rady ogolne - postaw w wojsku na jakas jednostke (np ja u eldarow lubie postawic na banshee) + wsparcie w postaci innych grup (np 1, 2 oddzialow obroncow (strzelcy)). Czemu tak? Bo to nie jest "pelnoprawna" strategia, a bardziej taktyka :D. I to sie tu sprawdza znakomicie - najwazniejszy jest pomysl. Ja lubie banshee bo po prostu odpalam im speeda i bohaterowi i jazda :D. A reszta jest po to tylko by robic dobre wrazenie i odwracac uwage xd. Zwlaszcza jak nimi idziesz przodem - wrog mysli ze na nich stawiasz, ich ulepszasz itd a tu znikad legiony banshee na sterydach xD. Do tego bohaterowie eldarow maja skille z crowd controlem wiec idealne combo jak dla mnie :D.