Dragon's Prophet - Zapowiedź

Usiądźcie wygodnie w fotelu, przygotujcie chrupki, bo mam dla was kilkanaście PRZEŁOMOWYCH informacji o Dragon’s Prophet, nowym MMORPG od twórców Runes of Magic – Runewaker, nie Frogster, gwoli nieścisłości. Chyba już wiecie, że będzie to MMORPG owinięte – fabularnie i nie tylko – wokół smoków, więc przejdę do sedna. Po kolei.

35803719.jpg

Smoki będziemy łapać. Coś podobnego jak Pokemony. Nie znamy jednak detali, więc możemy się tylko domyślać, jak będzie wyglądało to całe „catch”. Albo będziemy musieli spełnić jakieś wymagania, albo po prostu potrzebna będzie cierpliwośc i szczęście do schwytania swojego Dragonka.

Będzie 8 rodzajów Smoków: Heavy (z grubą i twardą skórą/łuskami, bardzo wytrszymałe, ale posiadające małą zwinność), Predator (taki Assassin wśród Dragons, szybki, zwinny, ale też piekielnie silny), Rush (najszybszy smoczek), Flying (może latać najwyżej ze wszystkich zwierząt), Gliding (jego ciało jest posiada taką anatomię, że z zaskoczenia potrafi – bezgłośnie – polować na ofiary), Aqua (wszystko jasne, wodny smok), Bug (rzadki smok) oraz Ancients (unikalny, mega silny, mega wytrzymały, ale też mega trudny do złapania Dragon, będzie rarytasem w grze). NAZWY RODZAJÓW SMOKÓW MOGĄ SIĘ ZMIENIĆ.

heavyd.jpg
predatoric.jpg
rushz.jpg
flyingp.jpg
gliding.jpg
aquafa.jpg
bugjr.jpg
ancients.jpg

Każdy smok posiada własny panel, w którym będziemy mogli go trenować, będzie on otrzymywał doświadczenie, a nawet będziemy mogli do niego „wkładać” specjalne skille. Ma to być identyczny system, co w przypadku standardowych petów. Tylko, że w tym wypadku nie opiekujemy się szczurkiem lub różowym królikiem (a’la Aion), tylko miesożerną, legendarną, nie znającą litości – chyba, że mówimy o filmie „Jak wytresować smoka?” – bestią.

skilledraon.jpg

Smokiem będzie można walczyć nawet w czasie rozgrywek PvP.

Fajnie brzmi, ale tylko niewielu z wam uda się złapać smoka. Według twórców, posiadane swojego Dragona ma być ogromnym i luksusowym przywilejem. A żeby to pokazać, patrzcie na poniższego screena. A teraz ręka do góry, kto ma pomysł, jak takie coś złapać, hahaha:)

lapanie.jpg

Okej, ale kimś te smoki musimy ujeżdzać, prawda? W Dragon’s Prophet mamy 4 postacie:

Dragon Blood Warrior (Warrior/Tank)

warriorkt.jpg

Dragon Shadow Ranger (Łucznik)

hunterxg.jpg

Dragon Breath Wizard (Mage)

mageow.jpg

Dragon Theory Disciples (Support)

supportll.jpg

Nie wiadomo nic o subklasach, ale jeśli takowe się pojawią, to będą to odrębne człony każdej z nich np. Dragon Breath Wizard na Ice lub Fire itp.

Przechodzimy do Instancji. Każdy dung dzieli się na Adventure oraz Storyline, czyli taki, który dotyczy głównego wątka fabularnego Dragon’s Prophet. Co więcej, możemy wybierać spośród… 5 poziomów trudności. Nieźle, jeśli weźmiemy pod uwagę inne MMORPG, w których albo nie ma wyboru truności, albo są, ale maksymalnie dwa. Poziomy 1-2 są przeznaczone dla solo-graczy, reszta w party. Oczywiście im wyższy lvl, tym lepsze dropy, ale też mocniejsze mobki i boss.

Pozostaje jeszcze kwestia PvP. Oprócz standardowych potyczek, zwycięskie gildie będą mogły tworzyć swoje domy, zamki i miasta, na których później… odbywać się będą wojny i oblężenia zamków. I tyle wiemy, niestety.

pvpl.jpg

Dragon’s Prophet będzie działał na Free2Play. Obecnie potwiedzono powstanie dwóch wersji: japońskiej i tajwańskiej, chociaż nikt nie ma wątpliwości, że gra pojawi się i w Europie – kiedyś tam. I na 99% pod banderą Frogster Interactive. Hmm, ta firma ma kureskie szczęście: trafia na same hity (RoM, TERA), ale potencjału niektórych z nich (Mythos) nie potrafi wykorzostać.

Premiera? Nie wcześniej niż pod koniec 2012 roku w Azji, nie wcześniej niż w 2013 roku w Europie.

guru

Gra się fajnie zapowiada, chętnie pogram nawet na wersji koreańskiej :)

Na screenach graficznie nie zachwyca. Nie to co widziałem na filmiku. Oby to było na minimalnych ;p Mam pewnie obawy co do modelu płatności - IS, czyli "Smok rasy Ancients już do kupienia w Item Shop za 20$". Jednak 3 akapit od końca, odnośnie pvp i domków, bardzo mnie zaciekawił. Szczególnie to o miastach.

Zapowiada się wyśmienity kąsek, będzie trzeba go skosztować. Już mi ślinka cieknie na widok smakowitych smoków:p

Wygląda zachęcająco, ale wiadomo, nic nie jest takie na jakie się wydaje. Może będzie nie grywalne, może będzie pełne bugów, może będzie miał przesadzony Item Shop, może, może, może. Jak narazie to niczego być pewni nie możemy.

Ciekawie się zapowiada i o ile nie będzie chińskim crapusiem to będzie można zagrać. Poza tym ciekawe czy będą jakieś szczególne sposoby na złapanie ich tzn. na tego szybkiego jakaś pułapka, a wodnego na wędkę xD

Guru tak bardzo narzekał ostatnio, że Aion ma tylko 4 klasy, a tu co: świerzak i ma też 4...

Guru tak bardzo narzekał ostatnio, że Aion ma tylko 4 klasy, a tu co: świerzak i ma też 4...

Ale tutaj to smoki grają pierwszorzędną rolę:) I przynajmniej będzie mniej chodzenia, jak sobie złapiemy takiego pupilka.

naprawde fajnie się to zapowiada, jestem bardzo ciekaw jak im to wyjdzie i czy przeniosą ten mroczny i ciemny potencjal smoków do gry...

Usiądźcie wygodnie w fotelu, przygotujcie chrupki, bo mam dla was kilkanaście PRZEŁOMOWYCH informacji o Dragon’s Prophet, nowym MMORPG od twórców Runes of Magic – Runewaker, nie Frogster, gwoli nieścisłości. Chyba już wiecie, że będzie to MMORPG owinięte – fabularnie i nie tylko – wokół smoków, więc przejdę do sedna. Po kolei.

35803719.jpg

Smoki będziemy łapać. Coś podobnego jak Pokemony. Nie znamy jednak detali, więc możemy się tylko domyślać, jak będzie wyglądało to całe „catch”. Albo będziemy musieli spełnić jakieś wymagania, albo po prostu potrzebna będzie cierpliwośc i szczęście do schwytania swojego Dragonka.

Będzie 8 rodzajów Smoków: Heavy (z grubą i twardą skórą/łuskami, bardzo wytrszymałe, ale posiadające małą zwinność), Predator (taki Assassin wśród Dragons, szybki, zwinny, ale też piekielnie silny), Rush (najszybszy smoczek), Flying (może latać najwyżej ze wszystkich zwierząt), Gliding (jego ciało jest posiada taką anatomię, że z zaskoczenia potrafi – bezgłośnie – polować na ofiary), Aqua (wszystko jasne, wodny smok), Bug (rzadki smok) oraz Ancients (unikalny, mega silny, mega wytrzymały, ale też mega trudny do złapania Dragon, będzie rarytasem w grze). NAZWY RODZAJÓW SMOKÓW MOGĄ SIĘ ZMIENIĆ.

heavyd.jpg

predatoric.jpg

rushz.jpg

flyingp.jpg

gliding.jpg

aquafa.jpg

bugjr.jpg

ancients.jpg

Każdy smok posiada własny panel, w którym będziemy mogli go trenować, będzie on otrzymywał doświadczenie, a nawet będziemy mogli do niego „wkładać” specjalne skille. Ma to być identyczny system, co w przypadku standardowych petów. Tylko, że w tym wypadku nie opiekujemy się szczurkiem lub różowym królikiem (a’la Aion), tylko miesożerną, legendarną, nie znającą litości – chyba, że mówimy o filmie „Jak wytresować smoka?” – bestią.

skilledraon.jpg

Smokiem będzie można walczyć nawet w czasie rozgrywek PvP.

Fajnie brzmi, ale tylko niewielu z wam uda się złapać smoka. Według twórców, posiadane swojego Dragona ma być ogromnym i luksusowym przywilejem. A żeby to pokazać, patrzcie na poniższego screena. A teraz ręka do góry, kto ma pomysł, jak takie coś złapać, hahaha:)

lapanie.jpg

Okej, ale kimś te smoki musimy ujeżdzać, prawda? W Dragon’s Prophet mamy 4 postacie:

Dragon Blood Warrior (Warrior/Tank)

warriorkt.jpg

Dragon Shadow Ranger (Łucznik)

hunterxg.jpg

Dragon Breath Wizard (Mage)

mageow.jpg

Dragon Theory Disciples (Support)

supportll.jpg

Nie wiadomo nic o subklasach, ale jeśli takowe się pojawią, to będą to odrębne człony każdej z nich np. Dragon Breath Wizard na Ice lub Fire itp.

Przechodzimy do Instancji. Każdy dung dzieli się na Adventure oraz Storyline, czyli taki, który dotyczy głównego wątka fabularnego Dragon’s Prophet. Co więcej, możemy wybierać spośród… 5 poziomów trudności. Nieźle, jeśli weźmiemy pod uwagę inne MMORPG, w których albo nie ma wyboru truności, albo są, ale maksymalnie dwa. Poziomy 1-2 są przeznaczone dla solo-graczy, reszta w party. Oczywiście im wyższy lvl, tym lepsze dropy, ale też mocniejsze mobki i boss.

Pozostaje jeszcze kwestia PvP. Oprócz standardowych potyczek, zwycięskie gildie będą mogły tworzyć swoje domy, zamki i miasta, na których później… odbywać się będą wojny i oblężenia zamków. I tyle wiemy, niestety.

pvpl.jpg

Dragon’s Prophet będzie działał na Free2Play. Obecnie potwiedzono powstanie dwóch wersji: japońskiej i tajwańskiej, chociaż nikt nie ma wątpliwości, że gra pojawi się i w Europie – kiedyś tam. I na 99% pod banderą Frogster Interactive. Hmm, ta firma ma kureskie szczęście: trafia na same hity (RoM, TERA), ale potencjału niektórych z nich (Mythos) nie potrafi wykorzostać.

Premiera? Nie wcześniej niż pod koniec 2012 roku w Azji, nie wcześniej niż w 2013 roku w Europie.

guru