Witam, jestem nowy w świecie mmorpg. Czasami coś próbowałem ale zwykle to kończyło sie to szybko. Znam oczywiście tego powód, powodem jest to że zawsze grałem sam co mnie cholernie nudziło. Wykraczając poza świat mmorpg grałem także w leauge of legends. Ale po 3 meczach gdy gralem sam juz mi sie nudzilo. Do czego zmierzam? A do tego że nie lubie i nie moge grać sam w gry. Dlatego chciałbym znaleźć jakiegoś partnera/partnerke bądz drużyne.
Jeśli chciałbys/chciałabys dołączyć do mnie to czytaj dalej, jeśli nie to nic tu ciekawego nie znajdziesz.
Chcialbym pograc od 0 z kims w jakas gierke, bardzo mi zalezy zeby wspolnie grac od 0 (wiadomo jak grasz w gierke 3/4 dni to to jak 0)
Co do wieku totalnie mnie nie obchodzi mozesz miec 12, 20, 30 lat nie zalezy mi na tym
Toksyczność, lubie gdy ktos mi wypomina moje bledy ale nie jak mi mowi co ty kwa robisz delu zaj***ny , sam mam wulgarny jezyk ale umiem go uzywac tak zeby te słowa obrócic w zart wiec zalezy mi zeby nie byc zbyt toksycznym graczem
Jestem uczniem liceum wiec czas na gre jest skomplikowany, czasami moge przez tydzien grac po 4h dziennie a czasami przez 2 tygodnie ledwo przegrac 10 godzin, miło by było gdyby ci to nie przeszkadzało, gram głownie w godzinach od 18 do 2 w nocy.
Wymagam (czasami moze byc wyjątek) komunikacje glosową przez gre/teamspeak/discord (najlepiej discord)
Jesli Cie zainteresowałem i chciałbyś/chciałabyś stworzyć drużyne to bardzo lubie komunikacje przez discorda dlatego go podam " mobek234#4435 " napisz tam do mnie jesli chcesz inna komunikacje to zostaw kom
Drużyna MMORPG
Witaj w świecie mmo
Jestem pewna, że łatwiej Ci będzie kogoś znaleźć do konkretnych tytułów niż “jakiejś gierki”. Jeśli przyjmiesz moją radę, to znajdź może 2, max 3 tytuły w których byś się widział i je tu wypisz. Masz duże szanse, że akurat ktoś też miał w planach to grać. Powodzenia!
Być może aczkolwiek aktualnie nie wiem nawet w jaką gierke miałbym grać ani jakie są teraz w “modzie”