"Duchowy następca RO"

Jako że ostatni news Guru udowodnił mi, że wiele osób dalej uważa że ToS to RO3, oficjalnie zdanie od twórców:

Q4) After seeing the graphics of ‘Tree of Savior’, lots of gamers are remembering Ragnarok or Arcturus.A4) Our focus was to make the game which can give classical feelings, but not old fashioned, along with expressing the latest trends. As a result, we relied on as many hand drawings as possible instead of using the technology from the graphics engine and we emphasized shapes on designs to have fairy tale impression in the game.We are preparing to explain to all the fans about graphics concept soon at “Tree of Savior” Developers’ blog so please wait for our explanation. Ragnarok and Arcturus are not our games. Therefore, those games do not have any relationships with our game. The art director for “Tree of Savior” is Anh Jung Won who has been with us for “Granado Espada” for a long time.
Q4) Po zobaczeniu grafiki 'Tree of Savior', wielu graczy przypomina sobie Ragnaroka lub Arcturusa.A4) Naszym celem było stworzenie gry, która będzie miała klasyczny "feel", ale nie będzie przestarzała, tylko zgodna z najnowszymi trendami. By to osiągnąć, polegamy na takiej ilości ręcznie rysowanej grafiki jak tylko możliwe, zamiast używać technologii z silnika graficznego oraz postawiliśmy na kształty i modele, które podkreślą bajkowy klimat w grze.Przygotowujemy się do wyjaśnienia wszystkiego o stylu graficznym niedługo na naszym blogu, więc czekajcie na nasze wyjaśnienia. Ragnarok i Arcturus to nie są nasze gry. Dlatego te gry nie mają żadnego związku z naszą grą. Dyrektor atrystyczny Tree of Savior to Anh Jung Won, który długo współpracował z nami przy Granado Espada.

Źródło: http://blog.treeofsavior.com/en/?paged=24

A to jest strona, która pierwsza użyła niefortunnego sformułowania: http://www.polygon.com/2013/11/17/5114098/ragnarok-online-spiritual-successor-to-feature-80-classes

Ja osobiście nie widzę RO jak oglądam filmiki z ToS, nie wiem jak wy. I nie piszę tego dla jakiegoś hejta, tylko głupio mi będzie czytać zawiedzionych ludzi, którzy liczyli, że ToS będzie czymś czym nie miał nigdy być.

zgadza się, właśnie takiej informacji szukałem ale nigdzie nie mogłem jej uzyskać dzięki tobie odkryłem coś co zupełnie przewartościowało mój pogląd na ten temat, dziękuje ja tobie bardzo przyjacielu

Ba, jakby chciało mi się szukać, to mógłbym znaleźć cytat, chyba też z bloga, gdzie IMCGAMES prosi o nienazywanie ToS następcą RO, bo niepotrzebnie wprowadza to graczy w błąd.

Jako że ostatni news Guru udowodnił mi, że wiele osób dalej uważa że ToS to RO3, oficjalnie zdanie od twórców:

Q4) After seeing the graphics of ‘Tree of Savior’, lots of gamers are remembering Ragnarok or Arcturus.A4) Our focus was to make the game which can give classical feelings, but not old fashioned, along with expressing the latest trends. As a result, we relied on as many hand drawings as possible instead of using the technology from the graphics engine and we emphasized shapes on designs to have fairy tale impression in the game.We are preparing to explain to all the fans about graphics concept soon at “Tree of Savior” Developers’ blog so please wait for our explanation. Ragnarok and Arcturus are not our games. Therefore, those games do not have any relationships with our game. The art director for “Tree of Savior” is Anh Jung Won who has been with us for “Granado Espada” for a long time.
Q4) Po zobaczeniu grafiki 'Tree of Savior', wielu graczy przypomina sobie Ragnaroka lub Arcturusa.A4) Naszym celem było stworzenie gry, która będzie miała klasyczny "feel", ale nie będzie przestarzała, tylko zgodna z najnowszymi trendami. By to osiągnąć, polegamy na takiej ilości ręcznie rysowanej grafiki jak tylko możliwe, zamiast używać technologii z silnika graficznego oraz postawiliśmy na kształty i modele, które podkreślą bajkowy klimat w grze.Przygotowujemy się do wyjaśnienia wszystkiego o stylu graficznym niedługo na naszym blogu, więc czekajcie na nasze wyjaśnienia. Ragnarok i Arcturus to nie są nasze gry. Dlatego te gry nie mają żadnego związku z naszą grą. Dyrektor atrystyczny Tree of Savior to Anh Jung Won, który długo współpracował z nami przy Granado Espada.

Źródło: http://blog.treeofsavior.com/en/?paged=24

A to jest strona, która pierwsza użyła niefortunnego sformułowania: http://www.polygon.com/2013/11/17/5114098/ragnarok-online-spiritual-successor-to-feature-80-classes

Ja osobiście nie widzę RO jak oglądam filmiki z ToS, nie wiem jak wy. I nie piszę tego dla jakiegoś hejta, tylko głupio mi będzie czytać zawiedzionych ludzi, którzy liczyli, że ToS będzie czymś czym nie miał nigdy być.