Duel Masters-Zagra ktoś?:)

Siema wszystkich znowu przyszła mi zajawka na Duel Masters:)Jest możliwość grania przez neta dzięki programowi DMC(Duel Masters Civilzations) i jakże kochanemu Hamachi .Jest ktoś na tym forum kto kiedyś grał w DM?Albo ktoś kto chciałby się nauczyć?? :)

Jeśli tak to tutaj jest poradnik + link do downloadu DMC:

http://duelmasters.k...-kit-t5644.html

Hamachi chyba każdy wie jak obsłużyć.Także jeśli jest ktoś chętny to pisać tutaj i jak znajdzie się chociaż jeden chętny to sieć założe :)

Jeśli nie znasz zasad gry,na stronie gdzie wrzuciłem poradnik są również opisane jej zasady(są naprawdę banalne i jeżeli będziemy grać to również pomogę :D)

pozdrawiam i mam nadzieje,że zobaczymy się w grze:)

naprawdę nikt nie jest zainteresowany?

warn_ico.png
Warn za double post. - crracked

Bądź cierpliwy, drogi przyjacielu. Ja bym chętnie spróbował swoich sił, mimo że nie znam się na tym kompletnie, ale nie mam czasu w najbliższych dniach. Jutro mam wizytę u ciotki, sobota jadę do centrum handlowego, w niedzielę mam urodziny. :c

Ja jak będę miał chwilę wolnego czasu to obczaję to. Od razu muszę przyznać że z tą gierką spotykam się po raz pierwszy ;p

Ja w sumie mógłbym spróbować, ale tak jakby jestem w trakcie mutacji i jestem trochę piskliwy...

okej w takim razie nazwa sieci to duelmmo a haslo gosip32 przyłączyć się tworzyć decki i grać :)

Siema wszystkich znowu przyszła mi zajawka na Duel Masters:)Jest możliwość grania przez neta dzięki programowi DMC(Duel Masters Civilzations) i jakże kochanemu Hamachi .Jest ktoś na tym forum kto kiedyś grał w DM?Albo ktoś kto chciałby się nauczyć?? :)

Jeśli tak to tutaj jest poradnik + link do downloadu DMC:

http://duelmasters.k...-kit-t5644.html

Hamachi chyba każdy wie jak obsłużyć.Także jeśli jest ktoś chętny to pisać tutaj i jak znajdzie się chociaż jeden chętny to sieć założe :)