Duel Online: gra przez przeglądarkę na mapie

Cześć, dzisiaj chciałem przedstawić grę Duel Online. Niedawno ja i dwóch kolegów weszliśmy w jej posiadanie i tak oto powraca ona po długiej przerwie. Jest to gra przeglądarkowa rozgrywana na mapie 12x12 pól. Gracz wciela się w jedną z 3 profesji: łotr, knecht, łowca. W grze zdybywasz poziomy, rozbudowujesz postać, walczysz z graczami i potworami, tworzysz gildie i bronisz flagi (zdobywanie flagi opiszę pózniej ). Można także rozwijac umiejętności takie jak kopanie, łowienie, zbieranie roślin, alchemia.

Duel posiada bardzo dobry system walk, liczy się tam, oprócz poziomu gracza, zwinność, spryt i taktyka. Co do wcześniej wspomnianej flagii to zdobywanie jej ma miejsce codziennie o 18. Gracz danej gildii zajmuje chorągiew przez 15 minut, a reszta osób z teamu musi bronić wejscia do wieży, tak by nikt nie zabił gracza, ktory stoi na fladzę. Przedstawie kilka screenów;)

Wioska - centralna mapa świata duela.

tu spotykają się bohaterowie aby wyruszyć w dalsze krainy.

wioska.jpg

Jedna z plansz - pustynia.

1.jpg

Katra umiejętnośći

skile.jpg

Skille każdej z profesji:

  • ŁOWCA:

1) Przebicie

zmniejsza o 5%/lvl skill wartość pancerza przeciwnika.

2) Przycelowanie

zwiększa o 3%/lvl skill do trafienia w przeciwnika.

3) Daleki strzał

zwiększa zasięg broni, daje 20%/lvl skill na +1 do zasięgu broni (testowanie podczas strzału czy pocisk doleciał).

4) Precyzyjny strzał

Silny strzał na mała odległość -1 do zasięgu, do obrażeń +5%/lvl skill.

5) Błysk

krótka teleportacja (tzn. ruch o 4 pola w danym kierunku, pole musi być dostępne do ruchu) koszt 3ak.

Szansa 8%/lvl skill na zmniejszenie kosztu do 1akcji (max. 25lvl).
  • ŁOTR:

1) Unik

zmniejsza celność przeciwnika, szanse trafienia w Ciebie o 5pkt./lvl skill,

ale kosztem swojego ataku o 10pkt. (bez względu na wysokość lvl tego skill).

2) Skrytobójczy cios

zwiększa szanse o 10%/lvl skill na zadanie dodatkowej rany przy ataku. Powyzej 100% liczona jest kolejna szansa -100%(np: 250%) oznacza zadanie 3 ran i 4 na 50%.

3) Bieg

zmniejsza czas ruchu o 50%, każdy kolejny lvl tego skill powoduje wydłużenie czasu jego trwania o 10sek., jednakże po jego zakończeniu musimy odpocząć 150sek.

4) Cień

bohater jest niewidoczny dla gracza/graczy/potworów, może się normalnie poruszać po planszy i walczyć, każdy kolejny lvl tego skill powoduje wydłużenie czasu jego trwania o 10sek., jednakże po jego zakończeniu musimy odpocząć 240sek.

5) Podwójny cios

zwiększa szanse o 15%/lvl skill na zadanie 2 ciosów przy pojedynczym ataku. Powyżej 100% liczona jest kolejna szansa -100%(np: 250%) oznacza wykonanie 3 ciosów i 4 na 50%.
  • KNECHT:

1) Odbicie

zwiększa obronę każdej zbroi o 15pkt./lvl skill

2) Podwójna zasłona

zwiększa czas trwania zasłony o 10sek./lvl skill

3) Fecht

zwiększa celność, szansę trafienie przeciwnika przy ataku o 5%/lvl skill

4) Silny cios

zwiększa siłę zadawanego ciosu,

wg równania [bFx1,5 x poziom umiejętności]

(np.: mając BF=4, lvl skill=4, silny cios=4*1,5*4=24, więc używając tego skill siła obrażeń będzie większa o 24pkt.)

5) Regeneracja

umożliwia leczenie Hp (ran) bez jedzenia z szansą 50%/lvl sill,

w celu regeneracji trzeba włączyć skill i poświęcić (zamienić) kolejne akcje na leczenie Hp.

Czyli na 5 lev regenruje 250% tz 2 rany na 100% i 3 na 50%

Aktualnie w grze jest dostępnych ponad 100 plansz i ponad 50 rodzajów potworów.

Gra jest ciągle rozwijana i ulepszana. Więcej nie będę opisywał, po prostu zapraszam do sprawdzenia Duela;)

Link do gry: http://duelmmo.pl/index.php

Jak dla mnie to jest gotowy silnik Dragon Knight (czy jakoś tak) + kilka modów. Możesz zarzekać się, że silnik autorski, ale podany przeze mnie ma identyczną funkcjonalność.

Silnik autorski, nie ma nic wspólnego z Dragon Knight;) Autorski system sprawia więcej satysfakcji niż rozpowszechnianie gotowego silnika;) Poza tym to naprawdę nie jest trudne, wszystko oparte jest na działaniach matematycznych o czym możesz się dowiedzieć w trakcie rozgrywki. Moim zdaniem jeśli ktoś już wydaję grę, to musi mieć pojęcie o zasadzie jej działania, a użycie gotowego silnika tego nie gwarantuje.

Wprowadzili już te złe ziemie co miały być 5 lat temu?

Cześć, dzisiaj chciałem przedstawić grę Duel Online. Niedawno ja i dwóch kolegów weszliśmy w jej posiadanie i tak oto powraca ona po długiej przerwie. Jest to gra przeglądarkowa rozgrywana na mapie 12x12 pól. Gracz wciela się w jedną z 3 profesji: łotr, knecht, łowca. W grze zdybywasz poziomy, rozbudowujesz postać, walczysz z graczami i potworami, tworzysz gildie i bronisz flagi (zdobywanie flagi opiszę pózniej ). Można także rozwijac umiejętności takie jak kopanie, łowienie, zbieranie roślin, alchemia.

Duel posiada bardzo dobry system walk, liczy się tam, oprócz poziomu gracza, zwinność, spryt i taktyka. Co do wcześniej wspomnianej flagii to zdobywanie jej ma miejsce codziennie o 18. Gracz danej gildii zajmuje chorągiew przez 15 minut, a reszta osób z teamu musi bronić wejscia do wieży, tak by nikt nie zabił gracza, ktory stoi na fladzę. Przedstawie kilka screenów;)

Wioska - centralna mapa świata duela.

tu spotykają się bohaterowie aby wyruszyć w dalsze krainy.

wioska.jpg

Jedna z plansz - pustynia.

1.jpg

Katra umiejętnośći

skile.jpg

Skille każdej z profesji:

  • ŁOWCA:

1) Przebicie

zmniejsza o 5%/lvl skill wartość pancerza przeciwnika.

2) Przycelowanie

zwiększa o 3%/lvl skill do trafienia w przeciwnika.

3) Daleki strzał

zwiększa zasięg broni, daje 20%/lvl skill na +1 do zasięgu broni (testowanie podczas strzału czy pocisk doleciał).

4) Precyzyjny strzał

Silny strzał na mała odległość -1 do zasięgu, do obrażeń +5%/lvl skill.

5) Błysk

krótka teleportacja (tzn. ruch o 4 pola w danym kierunku, pole musi być dostępne do ruchu) koszt 3ak.

Szansa 8%/lvl skill na zmniejszenie kosztu do 1akcji (max. 25lvl).
  • ŁOTR:

1) Unik

zmniejsza celność przeciwnika, szanse trafienia w Ciebie o 5pkt./lvl skill,

ale kosztem swojego ataku o 10pkt. (bez względu na wysokość lvl tego skill).

2) Skrytobójczy cios

zwiększa szanse o 10%/lvl skill na zadanie dodatkowej rany przy ataku. Powyzej 100% liczona jest kolejna szansa -100%(np: 250%) oznacza zadanie 3 ran i 4 na 50%.

3) Bieg

zmniejsza czas ruchu o 50%, każdy kolejny lvl tego skill powoduje wydłużenie czasu jego trwania o 10sek., jednakże po jego zakończeniu musimy odpocząć 150sek.

4) Cień

bohater jest niewidoczny dla gracza/graczy/potworów, może się normalnie poruszać po planszy i walczyć, każdy kolejny lvl tego skill powoduje wydłużenie czasu jego trwania o 10sek., jednakże po jego zakończeniu musimy odpocząć 240sek.

5) Podwójny cios

zwiększa szanse o 15%/lvl skill na zadanie 2 ciosów przy pojedynczym ataku. Powyżej 100% liczona jest kolejna szansa -100%(np: 250%) oznacza wykonanie 3 ciosów i 4 na 50%.
  • KNECHT:

1) Odbicie

zwiększa obronę każdej zbroi o 15pkt./lvl skill

2) Podwójna zasłona

zwiększa czas trwania zasłony o 10sek./lvl skill

3) Fecht

zwiększa celność, szansę trafienie przeciwnika przy ataku o 5%/lvl skill

4) Silny cios

zwiększa siłę zadawanego ciosu,

wg równania [bFx1,5 x poziom umiejętności]

(np.: mając BF=4, lvl skill=4, silny cios=4*1,5*4=24, więc używając tego skill siła obrażeń będzie większa o 24pkt.)

5) Regeneracja

umożliwia leczenie Hp (ran) bez jedzenia z szansą 50%/lvl sill,

w celu regeneracji trzeba włączyć skill i poświęcić (zamienić) kolejne akcje na leczenie Hp.

Czyli na 5 lev regenruje 250% tz 2 rany na 100% i 3 na 50%

Aktualnie w grze jest dostępnych ponad 100 plansz i ponad 50 rodzajów potworów.

Gra jest ciągle rozwijana i ulepszana. Więcej nie będę opisywał, po prostu zapraszam do sprawdzenia Duela;)

Link do gry: http://duelmmo.pl/index.php