Cześć, dzisiaj chciałem przedstawić grę Duel Online. Niedawno ja i dwóch kolegów weszliśmy w jej posiadanie i tak oto powraca ona po długiej przerwie. Jest to gra przeglądarkowa rozgrywana na mapie 12x12 pól. Gracz wciela się w jedną z 3 profesji: łotr, knecht, łowca. W grze zdybywasz poziomy, rozbudowujesz postać, walczysz z graczami i potworami, tworzysz gildie i bronisz flagi (zdobywanie flagi opiszę pózniej ). Można także rozwijac umiejętności takie jak kopanie, łowienie, zbieranie roślin, alchemia.
Duel posiada bardzo dobry system walk, liczy się tam, oprócz poziomu gracza, zwinność, spryt i taktyka. Co do wcześniej wspomnianej flagii to zdobywanie jej ma miejsce codziennie o 18. Gracz danej gildii zajmuje chorągiew przez 15 minut, a reszta osób z teamu musi bronić wejscia do wieży, tak by nikt nie zabił gracza, ktory stoi na fladzę. Przedstawie kilka screenów;)
Wioska - centralna mapa świata duela.
tu spotykają się bohaterowie aby wyruszyć w dalsze krainy.
Jedna z plansz - pustynia.
Katra umiejętnośći
Skille każdej z profesji:
1) Przebicie
zmniejsza o 5%/lvl skill wartość pancerza przeciwnika.
2) Przycelowanie
zwiększa o 3%/lvl skill do trafienia w przeciwnika.
3) Daleki strzał
zwiększa zasięg broni, daje 20%/lvl skill na +1 do zasięgu broni (testowanie podczas strzału czy pocisk doleciał).
4) Precyzyjny strzał
Silny strzał na mała odległość -1 do zasięgu, do obrażeń +5%/lvl skill.
5) Błysk
krótka teleportacja (tzn. ruch o 4 pola w danym kierunku, pole musi być dostępne do ruchu) koszt 3ak.
Szansa 8%/lvl skill na zmniejszenie kosztu do 1akcji (max. 25lvl).
1) Unik
zmniejsza celność przeciwnika, szanse trafienia w Ciebie o 5pkt./lvl skill,
ale kosztem swojego ataku o 10pkt. (bez względu na wysokość lvl tego skill).
2) Skrytobójczy cios
zwiększa szanse o 10%/lvl skill na zadanie dodatkowej rany przy ataku. Powyzej 100% liczona jest kolejna szansa -100%(np: 250%) oznacza zadanie 3 ran i 4 na 50%.
3) Bieg
zmniejsza czas ruchu o 50%, każdy kolejny lvl tego skill powoduje wydłużenie czasu jego trwania o 10sek., jednakże po jego zakończeniu musimy odpocząć 150sek.
4) Cień
bohater jest niewidoczny dla gracza/graczy/potworów, może się normalnie poruszać po planszy i walczyć, każdy kolejny lvl tego skill powoduje wydłużenie czasu jego trwania o 10sek., jednakże po jego zakończeniu musimy odpocząć 240sek.
5) Podwójny cios
zwiększa szanse o 15%/lvl skill na zadanie 2 ciosów przy pojedynczym ataku. Powyżej 100% liczona jest kolejna szansa -100%(np: 250%) oznacza wykonanie 3 ciosów i 4 na 50%.
1) Odbicie
zwiększa obronę każdej zbroi o 15pkt./lvl skill
2) Podwójna zasłona
zwiększa czas trwania zasłony o 10sek./lvl skill
3) Fecht
zwiększa celność, szansę trafienie przeciwnika przy ataku o 5%/lvl skill
4) Silny cios
zwiększa siłę zadawanego ciosu,
wg równania [bFx1,5 x poziom umiejętności]
(np.: mając BF=4, lvl skill=4, silny cios=4*1,5*4=24, więc używając tego skill siła obrażeń będzie większa o 24pkt.)
5) Regeneracja
umożliwia leczenie Hp (ran) bez jedzenia z szansą 50%/lvl sill,
w celu regeneracji trzeba włączyć skill i poświęcić (zamienić) kolejne akcje na leczenie Hp.
Czyli na 5 lev regenruje 250% tz 2 rany na 100% i 3 na 50%
Aktualnie w grze jest dostępnych ponad 100 plansz i ponad 50 rodzajów potworów.
Gra jest ciągle rozwijana i ulepszana. Więcej nie będę opisywał, po prostu zapraszam do sprawdzenia Duela;)
Link do gry: http://duelmmo.pl/index.php