Dysk zewnętrzny 2.5cala do 300zł

Witam,

tak jak w temacie.

Jakie macie, jakie polecacie?

Ja osobiście skłaniam się do WD My Passport Ultra 1TB za 270zł , ale z tego co widze demon szybkości to to nie jest, do tego "tylko" 3 lata gwarancji.

Ktoś miał styczność? Może coś o nim powiedzieć?

p.s.Sprzętowe szyfrowanie danych jest konieczne.

Ja mamie kupiłem VERBATIM Dysk 2,5" Store'n'Go 1TB USB 3.0 za około 220zł. Dysk do trzymania na nim danych i przenoszenia danych miedzy komputerami zły nie jest.

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/verbatim-store-n-go-1tb-test.html

Na dyskach przenośnych nie znam się. Nie wiem który lepszy.

Tak naprawdę to zwykły dysk laptopowy zamknięty w obudowie przenośnej.

Zastanawiałem się nad nim, ale on chyba nie ma szyfrowania sprzętowego prawda?

Wersja Executive juz ma, ale zwykła chyba nie. Jak możesz to zweryfikuj to, jeśli ma to faktycznie dosc sensowna opcja.

Ten dysk o którym pisałem tego szyfrowania nie ma chyba. Poza tym dokładny opis dysku podałem w linku i tam piszę wszystko na jego temat.

Ewentualnie wzorować się możesz na czymś takim:

http://www.chip.pl/ranking/pamieci-masowe/dyski-twarde-zewnetrzne-25-cala

http://www.pctechreview.com.pl/dyski-zewnetrzne-usb-3-0/wielki-test-dyskow-zewnetrznych-od-firm-adata-transcend-seagate-hgst-verbatim-freecom-oraz-toshiba-z-interfejsem-usb3-0-i-pojemnosci-500gb-1tb/

Nie mówię że są to rzetelne źródła informacji, ale jakieś tam są.

Benchmark nie jest zbyt rzetelny/wiarygodny. Ogolnie polskie portale raczej nie grzeszą niezależnością ani profesjonalizmem, dlatego pytam na forum. Może nie otrzymam profesjonalnej opinii, ale przynajmniej będzie ona prawdziwa.

Wole mieć opinie kogoś kto faktycznie na dysk przez dłuższy czas, a nie jakiegoś pismaka który może byc sponsorowany

Szczególnie że w takiej redakcji poużywają (bedąc optymistą) max jeden dzień, a ludzie mają dyski wręcz przez lata.