Ekipa Do Age Of Wushu-Red Phoenix

Witam o 20 wystartowal nowy serwer szukamy ludzi do gry mam tsa z czasem zrobi sie gildie ja gram z kumplem Podawać swoje nicki kto bedzie chetny wysle równiez tsa Pozdrawiam

ja jestem chetny ale musze uprzedzic ze jestem poczatkowym graczem :P

Ja również się zgłaszam i jestem też początkujący

Moge popykać z tym że także jestem nowy ^^.

mam taki błąd, jak włączam grę to pojawia mi sie okienko updejtu game protection'a ale nic sie nie dzieje dalej. : <

Uruchom jako administrator powinno pomóc, jak nie no to poczytaj na forum AoW.

Mój nick to Ayoumi, czekam na zaproszenie do znajomych :)

I pytanie z innej beczki, mam konto VIP do 20 kwietnia, macie również? być może otrzymałem z zadania lub prezent ONLINE ;p

Zapraszam na tsa 178.19.107.170:5000

też jestem nick, mój nick to będzie sheadovas, wejde jak tylko wreszcie pobierze mi się gra

Jeśli macie zamiar otworzyć gildie zaprasza do rozmowy z novasociety.com chętnie wam pomożemy w sprawach technicznych teamspeak,strona,forum jak co zapraszam na rozmowę na ts3.novasociety.com lapcie tam Isuzu lub Fujiwara

Zapraszam na tsa 178.19.107.170:5000

Witam. Jestem Serwer Adminem ts3 powyzej.

Zapraszam serdecznie do wspolnej gry w ten klimatyczny tytul !

Poinformuje was teraz ze ts3 jest prywatny czyli nikt bez pozwolenia nie wejdzie na pokoje, jedynie moze czekac w pokoju LOBBY. Jedynym sposobem jest pw do mnie lub ktoregos z panow z ranga "S". Po rozmowie nadaje range oponentowi aby mogl sie swobodnie przemieszczac po pokojach.

Zapraszam

Ile macie Liangów uzbieranych na założenie gildii? ;p

Aktualnie ja mam 80 liangów ale gram teraz i postaram sie uzbierac jak najszybciej i zalozy sie gildie

Gracie jeszcze ?

ja bede sie przenosił na inny serw chyba bo samemu mi sie niechce grac kumpel zrezygnowal wiec nieiwem czy jest sens

a może poszuka się ludzi w grze i znajdzie jakiegoś dobrego ts3 :D

BlackTortoise zaprasza :D

ta tylko to nie ten serv -_-