Ekipa do flyff

Siema, postanowiłem zagrać we flyffa, kiedyś grałem, wbiłem 20lvl +, fajnie się grało, lecz zabrakło czasu i jakoś chęć znikała. Chciałbym stworzyć paczkę do gry od zera. Jestem zielony w tej grze, więc przydałby się jakiś koksik :D. TS'a załatwie, jak będą chętni. Server najnowszy jaki jest, żeby było tak jak napisałem - od zera. Myślę, że możemy stworzyć jakąś w miarę zgraną ekipę do gry :) ! Pozdrawiam i liczę na szybkie odpowiedzi.

PS. Prosze nie pisać, że był taki temat już kiedyś, nie chcę bawić się w archeologa. :)

Możecie pisać inne gry anime, patrzyłem na nostale, ale nawet nie mogę wejśćna server..

Nostale? Blee!

Co do Flyff'a to ja się pisze, właśnie nie miałem w co grać :P

Doświadczenie.. Hm... 35lv na Globalu i kilka razy 80-90lv na privach.

Nie wymagamy doświadczenia, ale jak coś umiesz, to nawet lepiej ! :D

Jak masz już pobranego klienta to wybierz serwer na którym gramy i kim Ty masz zamiar grać.

Ja włączę pobieranie w nocy :D

Właśnie pobieram klienta, napiszę server za jakieś 30 minut :)

zaczalem dzis garc z siostra wiec pisze sie:) server najlepszy z tego co sprawdzalem to ten na Tanuki i na nim gramy gra pelno ludzi w porownaniu z innymi (sprawdzane w poludnie teraz biega pelno ludzi tez) ah napiszcie czym bedziecie grali? bo pasuje to ustalic , siostra gra magicanem ja rangere jednak mysle nad zmiana na tanka ? czym wy bedziecie grali?

Najprawdopodobniej mercenary -> blader albo assist -> billposter

Wszyscy dysponujecie mikrofonem + ts3 :)?

grajac w mmo to chyba podstawowa rzecz ;)

A wiekowo, jak stoicie?

wiec gramy czy nie gramy??

Gramy, gramy tylko niech ktoś z was w jakimś poście napisze wszystkie informacje czyli serwer i kim gra :)

Ja zacznę grać jutro.

Bladek

server:Tanuki

class: tank/ranger/warrior

Thaila:magican

server:Tanuki

class:Magican

Ah najszybcije expi sie w pt solo leci dosc wolno w zaleznosci od klasy wiec pasuje zebarc sie w pt i do 20 zanibije w te 2h na 100% z eventu