Ekipa do gry w mmo (aion/wow/inne)


#2

Szukam osob znudzonych mmo grami i szukajacy tego czegos...uwazam , ze kazda gra bedzie ok jezeli bedziemy mieli team i z kim grac.

Mysle , aby zebarc sie i wystartowac na serverze Deyla w Aionie dosc fajny online ew WOW na Defiasie.gdzie gram. Wspisywac sie kto bylby chetny na Aiona. Lub jakies inne propozycje.


#3

Może Neverwinter (Online)??


#4

W gre wchodzi jedynie full mmorpg w miare jakas tam populacja bez mega p2w i w miare balansem pvp instami etc .

Neverwinter odpada .


#5

Siema, ja byłbym chetny zagrac w kilka osób w aiona lub inne mmo


#6

Chętnie dołączę


#7

tylko w co gramy...


#8

To lepiej na barusie sa tutaj 2 legiony które mają fajne ekipy do grania, sam w jednym pogrywam


#9

ja aktualnie mg w aiona bo koncze pobierac xd ale to jak chcecie to mozna cos innego


#10

ok to grajmy w AIona

Fredmen po co na barusie gdzie jest chora ekonomia i nie ma z kim grac ....? przez dzine jest po 10% online na Delya po 25...Wiekszosc ludzi tam idze merguje. Barus to toxic serevr gralem od pcozatku jego istnienia do 65 i tak lecimy na rookie.

TS jak by cos : 31.133.6.132:6390

Sciagam Aiona razem mamy okolo 5 osob mysle ponad moze dojda z innego tematu. od okolo 18-20 mysle mozna sie zebrac.


#11

Grajmy moze na serverze Deyla po stronie asmo zobaczymy co sie dzieje najwyzej zmienimy jezeli bedzie lipa chyba ze chcecie na Barusie ??


#12

to grajmy na Deyla w asmo i tyle tak jak chciałes bedzie ustalone ostatecznie


#13

tak na deyla moj nick Zarcu


#14

Chętnie bym poexpił jakiegoś alta w Wowie od zera z dobrą ekipą :D


#15
Chętnie bym poexpił jakiegoś alta w Wowie od zera z dobrą ekipą 

Gramy w Aiona jak widzisz :) Tak , wiec zapraszamy podany jest ts w grze nick Zarcu strona Asmo , potrzeba nam hela dps


#16

Oj ja tylko w króla gram


#17
Oj ja tylko w króla gram 

My juz 6 oosb mamy tak , ze zapraszamy do Aiona serevr Deyla :)


#18

Szukam osob znudzonych mmo grami i szukajacy tego czegos...uwazam , ze kazda gra bedzie ok jezeli bedziemy mieli team i z kim grac.

Mysle , aby zebarc sie i wystartowac na serverze Deyla w Aionie dosc fajny online ew WOW na Defiasie.gdzie gram. Wspisywac sie kto bylby chetny na Aiona. Lub jakies inne propozycje.