Witam.Właśnie ściągam PS2 i szukam ekipy do rozpoczęcia mojej gry .Jestem początkującym ale na pewno szybko ogarne.
Wymagania:
-Skype/ts3
-Gra
-Min 13lat
-Kultura
Pisać w temacie,PW lub skype:a.g.swobodni
Witam.Właśnie ściągam PS2 i szukam ekipy do rozpoczęcia mojej gry .Jestem początkującym ale na pewno szybko ogarne.
Wymagania:
-Skype/ts3
-Gra
-Min 13lat
-Kultura
Pisać w temacie,PW lub skype:a.g.swobodni
ref
Witam... Właściwie chciałbym się dołączyć do pytania. Jestem więc chętny do wspólnej gry
Mam jedynie 2 małe niedogodności:
- Od razu mówię, że misztrzem shooterów to ja nie jestem
- Skype i ts3 na razie odpadają niestety, może w niedalekiej przyszłości...
Jeśli chodzi o wiek, to zbliża się 18(w Styczniu), a o kulturę raczej nie musisz się martwić(postaram się ).
Mam tylko ostatnie pytanie...
Jaki serwer i która strona konfliktu(Mi to w sumie obojętne... Każdą już chwilę grałem i każda ma specyficzne wady i zalety)?
P.S.
Udało Ci się już kogoś innego "zwerbować"?
Jeżeli jeszcze nie wybraliście serwera to zapraszam na: Woodman, a jeśli chodzi o frakcje to VANU SOVEREIGNTY - ci fioletowi.
DerDon masz tam już stworzony "outfit"(czy jakoś tak), czy na razie grasz tak na luzie?
P.S.
Czy wy też macie problem z lataniem??
Co biorę jakiegoś myśliwca(chodzi mi np. o Scythe lub Reaver...) to sam się rozbijam...
Moje największe osiągnięcie w lotnictwie, to wyczyn godny Kamikaze... xD Wleciałem w inny samolot i zabiłem i jego i siebie...
DerDon masz tam już stworzony "outfit"(czy jakoś tak), czy na razie grasz tak na luzie?P.S.Czy wy też macie problem z lataniem??Co biorę jakiegoś myśliwca(chodzi mi np. o Scythe lub Reaver...) to sam się rozbijam...Moje największe osiągnięcie w lotnictwie, to wyczyn godny Kamikaze... xD Wleciałem w inny samolot i zabiłem i jego i siebie...
Jeśli nie spodoba się Vanu to polecam New Conglomerate, też na serwerze Woodman. Mamy już Outfit Placebo [PL]. Gramy w grupie wieczorami, tak po godzinie 21.