Ekipa do Ultimy Online

Siema, ostatnio straszne nudy, dlatego szukam ludzi którzy by pograli troche w ultime online, jestem zielony w tej grze i fajnie by było gdyby ktoś pokazał mi co i jak :)

Podobna Ultima fajna gierka, chętnie bym pograł, ale na jakimś darmowym shardzie (czy jak to się zwie). Też jestem laikiem.

no ja już widziałem taki jeden, podobno dobry ale zapomniałem nazwy :(

Kolejny laik się zgłasza, to już w sumie 3 ekipa do której się zgłaszam, ale tamte jakoś nie odpowiadają. :unsure:

ok chłopaki, to szukamy jakiegoś shardu, czy może już jakiś macie ? :D

Ja tam się nie znam. Jak znajdziecie coś fajnego, to dajcie znać.

Witam wszystkich ! Ja grałem około ośmiu lat w Ultimkę nawet na oryginalnym serwie EA Origin następnie jakieś shardy się znalazły.Mogę jeżeli pozwolicie rozpocząć przygodę z wami.Mam znaczne rozeznanie z obecnymi shardami jak i samą grą :).

To świetnie ! :D Zapodaj jakiś shard dobry według Ciebie :)

To świetnie ! Zapodaj jakiś shard dobry według Ciebie
UOClone : Tajemnica Edari najlepszy polski shard.Konkuruje z zagranicznymi.

ale to gramy 2d czy 3d ?

ale to gramy 2d czy 3d ?

Oba clienty działają na tym samym serwie.Można korzystać z dwóch i zagrasz z każdym kto posiada 2d jak masz 3d.

A byłby ktoś tak miły i opisał mi co i jak? Najlepiej na PW albo gg. Byłbym wdzięczny, bo zupełnie zielony w tym jestem :P.

A ja mam pytanie, ile osób gra na tym servie średnio? Popykał bym może. I na której wersji lepiej grać? 3D czy 2D? Która bardziej klimatyczna? I czy któras ma więcej opcji od drugiej?

Dołączam się pod pytanie kolegi. :)

A ja mam pytanie, ile osób gra na tym servie średnio? Popykał bym może. I na której wersji lepiej grać? 3D czy 2D? Która bardziej klimatyczna? I czy któras ma więcej opcji od drugiej?

2D - klimat i kustomizajca (dowolna)

3D - grafika,efekty,bugi

Myslę że będzie około 150 osób online.