Ekipa Sunwell

Siemka! Jako, że jestem nowy w świecie WoWa szukam jakiejś zgranej ekipy do gry. Grałem przez pewien czas na globalu ale skończyło się abo i konto frozen ;/ a potem jakoś wyszło że nie chciało mi się znowu "odmrażać" konta. Ale już od kilku dni strasznie mnie korci, żeby sobie w WoWa popykać. Najlepiej niech będzie Sunwell. Dlaczego? . Po 1 jakoś wyszło, że aktualnie kasy nie mam na abonament, ( jak kasa przybędzie możemy na globalu pograć) , po 2 mam już pobranego sunwella w 15 % :) a po trzecie to chyba jeden z największych polskich serwerów więc łatwo będzie się dogadać. Jak ktoś chętny to pisać w komentarzach albo na PW . Enjoy ! :)

Strona sunwella : http://sunwell.pl/index.php?id=jakzagrac

Mógłbym pograć mam nawet huntera na jakimś tam poziomie, 73 bodajże. Na sunwellu jest exp x1 po dokupieniu jest x2, więc troszkę wolno. Wolałbym już odmrozić także swoje konto na globalu i pograć.

@up chodzi o to żebyśmy zaczeli wszyscy od początku :)

@up chodzi o to żebyśmy wszyscy od zera zaczęli :) razem mozna było by misje wykonywać no i przy okazji ktoś mółgłby tłumaczyć co i jak bo w WoWa to dużo nie grałem :)

warn_ico.png
Warn za Double Post. - crracked

Edytuj posty, bo dostaniesz warna i zawieszenie na 24h. No rozmyśle to, w wowa grałem ok od 2008r grudzień gdzieś, więc sporo.

Jakbyscie potrzebowali tanka na jakiś rhc czy rajdzik to po stronie hordy jestem dostępny :P Od nowa mi się nie chce xd

Ja zaczełem wczorja grac na sunwellu wiec moge sie do was dołączyc

Jakby co gramy dobrymi

''dobrymi'' ? OMG pozdro

Hahahahahahaha... Rozwaliliscie mnie. "dobrymi" to wiez nie ta gra...

jak mieliście zamiar tylko to napsiać, to łaskawie prosiłbym wy***rdalać :)