Ekipka do Doty

Tak żeby pograć razem.Kolega ma ts to będzie gdzie gadać.Aktualnie jestem chory i siedzę w domu a w następnym tygodniu wtorek,środa,czwartek wolny.Chętni zapraszać na Steam: Algy ew. pisać na PW na forum.

Ja moglbym pograc. Jestem zielony. Jesli chcecie pograc 4fun to moge zagrac.

Ja z chęcią pogram , mam koło 90 gier rozegranych. Coś tam powoli kapuję . Nick na steam Rosiek

Ja z chęcią pogram , mam koło 90 gier rozegranych. Coś tam powoli kapuję . Nick na steam Rosiek

Daj jakieś lepsze namiary na tego Steam twojego.

Nick Rosiek i avatar z napisem YOLO

Nadal poszukiwani ludzie do ekipy. Zainteresowani pisać w temacie, lub pw.

Jak jestem zalogowany na Steam, to mogę mecz albo dwa zagrać, gram głównie supportami

Podawajcie swoje MMR i linki do dotabuff.

Ja to mam 8 level prawie, więc ciężko z mmr.

No właśnie tak myślałem, że tylko warzywa w tym temacie się udzielają. :(

warn_ico.png
Obrażanie innych ~ NS

Ta ekipa ma na celu pogrania normali, a nie rankedow, wiec logiczne raczej, ze mamy low levele.

Max 4k i nazywa innych warzywami.

dlatego polska scena doty to zwierzyniec i zoo bez dozorcow :/

Nawet jeżeli mam 4k jak przypuszczasz, to nadal jestem co najmniej dwa razy wyżej niż Ty w gówno mmr. Doprawdy nie musisz robić z siebie obrońcy uciśnionych i wyżalać się jaka to Polska zła i nie dobra.

Pozdrawiam

ps. Tak, Polska w docie jest zła i niedobra

Hmm....Kiedyś dużo grałem w Dote2, ale zrobiłem sobie przerwe, już chyba będzie rok jak nie gram. Mógłym pograć z wami -teraz to jak nowicjusz pewnie będe grał wiec git :DZostawiam mój profil STEAM: http://steamcommunity.com/id/Laffek/ , dodawajcie jak coś. Posiadam własny Ts3 wiec jak będzie trzeba to mogę udostępnić do gry, a samą grę sciągnę dzisiaj.

Nie wiem czemu osobę z ósmym lvl-em nazywa się warzywem. Jak już to początkujący.

Mam 11 lvl: http://steamcommunity.com/profiles/76561198043738997/

To bardzo proste dlaczego, już Ci wyjaśniam.

Twoje MMOLeague Of Legends

6CbxaPc.jpg