EU/West

Witam nazywam się Mateusz, mieszkam w Szczecinie.Gram w Lol'a od roku i chcę przejść na EU/West, jako że nikogo nie znam kto gra na EU/West szukam ekipy :] która chętnie potrzebowała by gracza a nie randomów :], Dziś zacznę sądzę że pogram do 2,3 w nocy więc jak by ktoś chętny był pograć to wysyłajcie zaproszenia "SkyaN93".Jeżeli ktoś też też bd zaczynał grać na "West" niech również zostawi tutaj swój post.

Pozdrawiam.

Skyrael.

Jakby co to dodałem Cię na LoLu, mój nick: MarcinOsC .

offtop... też mam na imie mateusz i mieszkam w szczecinie, mam troche dziwny feeling po tym poscie 0.o

Miemam ze byles na east ... robisz inne konto na west czy przenosisz ??? Jakie masz konto (championy itp) ja zaczynam grac na east i chcialbym sie z kim kontami zamienic (ja daje z WEST) ale niewiem czy bedzie kogos to interesowalo mam: Ahri,Annie,Fiddlestick,Gankplank,Jax,Kayle,Master Yi,Morgana,Nunu,Olaf,Sion.Teemo,Tristana,Tryndamere,Twich,Udyr,Warwick Dodam ze nie mam rzadncyh skorek bo nie wydawalem pieniedzy na lola postacie sa kupowane za ip.Runy : MARKS 3x 0,94%attack speed ....1x1,3%attack speed.....0.95psyhical dmg.....Seals 3x 0.42%attack speed .......1x 0,78 armor...... 4x 0,59 attack speed GLYPHS....... 3x 0,35% attack speed........1x 2,1 hp........1x 0,53 Magic pen......... 1x 3,1 magic pen at lv 18 QUINTESSENCES......1x 1,8 Armor pen ..........1x 2,5 armor pen ......1x 5 ap. Niby to nie duzo ale moze masz podobnie cienkie konto i mialbys ochote sie zamienic ... lv to 28 :)

xDeenal west, szukam ludzi z ktorymi mozna grac na tsie

Witam szukam ludzi do gry.

Serwer:West

Komunikatory: ts3, Skype , ventrilo ( mam własny serwer )

nick:Stanik94

Jeśli ktoś zainteresowany ts3 to darmowe kanały pod adresem : 77.79.250.219 na razie 32 sloty, lecz jeśli będzie po kilka osób dziennie to będzie 512.