[EVE:O] Under siege! #14 22.04.2016

Under siege! #13(Kliknij tutaj, aby przeczytać!)

AMARR CHAMPIONSHIPS

Drugi dzień EVE Fanfest już za nami. Gratuluję graczom z drużyny Tash Murkon za zwycięstwo w fnale III Amarr Championships! Każdy z nich zostanie obdarowany specjalnymi okrętami Gold Magnate od Developerów. Kończy to również event związany z wyborami na nowego imperatora Amarr Empire i wyboru dalszego rozwoju Lore tej frakcji. Rodzina Tash Murkon jest nastawiona bardzo pokojowo i dąży do pojednania z odwiecznymi wrogami Amarr'u, czyli Gallente i Minmatar oraz zniesieniu niewolnictwa. W ciągu najbliższych kilku lat powinniśmy ujrzeć ocieplenie stosunków miedzy nimi wraz z kolejnymi wydarzeniami.

SHIP AND MODULES

Przez godzinę developerzy przedstawiali nam nadchodzące zmiany w mechanice gry. Ten rok zalicza się do najciekawszych z powodu znacznych zmian capital'i po prawie 11 latach ich istnienia w grze!

Oto nadchodzące zmiany w tego roku:

1.Dodanie nowej klasy statków Force Auxiliary Capital - będą to specjalne capital'e-healer'zy, które przejmą rolę Triage Carrier'ów. Oprócz umiejętności leczących zyskają również możliwość używania boost'ów flotowych,

2.Zmiany w Myśliwcach - zamiast używać ich pojedynczo, będą formowane w szwadrony. Z obecnych 2 typów (fighter i heavy bomber) zostaną stworzone 4 nowe typy:

- Air Superiority Fighter będzie wyspecjalizowany w niszczeniu innych myśliwców,

- Assault Fighter zastąpi Fighter i będzie wyspecjalizowany w atakowaniu innych statków,

- Support Fighter - w zależności od frakcji będzie posiadał inny Electronic Warfare Module,

- Heavy Fighter - zastąpi Heavy Bomber, będzie wyspecjalizowany w niszczeniu ciężkich okrętów i struktur

3.Nowe super bronie - tytany oprócz klasycznego Doomsday'a, czyli potężny atak (promień) na innego Capital'a zyskają również:

-Lance - trochę słabszy DD. Promień który po wycelowaniu uszkadza wszystko, w co trafi - efekt AoE (tuba),

- Reaper - podobny to powyższego ale jeszcze słabszy i ma możliwość przemieszczania się po ustalonej trajektorii,

- Bosonic Field Generator - krótkozasięgowy shotgun. Bardzo niszczycielski,

- Gravitational Transprtation Field Oscillator (GTFO? :P ) - Tworzy "czarną dziurę", która wciąga do siebie statki i pojawiają się one gdzieś w systemie w losowych punktach. Bardziej trollujące niż użyteczne :D

4.Nowe moduły - baza capital'owych modułów powiększy się z 20 do ponad 150! Da to zupełnie nowe możliwości wyposażenia ich w nowe zabawki:

- XL High Angle Weapons - specjalne wieżyczki do niszczenia mniejszych celów. Wcześniej było to nie lada wyzwanie,

- Capital Energy Neutralizer - moduł do neutralizowania energii w bateriach okrętów. Bez energii większość statków jest bezbronna,

- Capital Energy Nosferatu - moduł do wysysania energii - kradnie jej więcej niż zużywa,

- Capital Emergency Hull Energizer - Capital'owy Damage Control, który przez 20 sek absorbuje 99% obrażeń po czym zostaje zniszczony. Zwiększy czas życia przeciętnego capital'a na bitwie z 10-20 sek do prawie 40 :D ,

- Capital Flex Armor Hardener - zwiększa znacznie wytrzymałość pancerza statku kosztem dużego zużycia energii. Dzięki specjalnym skryptom może skuteczniej absorbować konkretne typy obrażeń,

- Capital Flex Shield Hardener - to samo co powyżej, ale zwiększa wytrzymałość tarcz,

Capital Hull Repairer - pozwala naprawiać samemu strukturę okrętu. Mało efektywne, ale dusigrosze zaoszczędzą na gruntownych naprawach okrętu,

- Capital Capacitor Batteries - zwieszenie pojemności baterii okrętu. Pozwoli to na dłużej walczyć capital'om oraz zmniejsza skuteczność Energy Nutralizer'ów i Nosferatu,

Capital Capacitor Booster - pozwoli na doładowywanie baterii specjalnymi "nabojami" z energią, szybsze odnawianie energii przez krótszy czas,

- Capital Microwarpdrives - takie super przyspieszenie okrętu, zużywa ogromne ilości energii,

- Capital Afterburner - standardowe zwiększenie prędkości statku niewielkim kosztem energii,

- Capital'owe moduły Tech 2 - obecne jak i nowe moduły otrzymają swoje zaawansowane technologicznie wersje,

5. Produkcja "meta" modułów - są to wyspecjalizowane wersje modułów Tech 1 o zwiększonych, lub zmniejszonych konkretnych parametrach. Można je obecnie zdobyć tylko jako loot, a ma zostać udostępniona możliwość ich produkowania,

6. Nowi Capital'owi Bossowie w Null-sec - Na pasach asteroid oraz pirackich Haven'ach i Sanctum'ach można będzie można natrafić na specjalnych, potężnych bossów. Nie da się ich zabić solo przeciętnym statkiem do "racenia" (bicie mobów - zapożyczone z Tibii :P ) i będziemy zmuszeni do wezwania pomocy znajomych lub zginiemy. Według mnie ma to zakończyć farmienie tych anomalii na semi-AFK. Mają z nich wypadać capital'owe moduły frakcyjne oraz w przyszłości schematy do produkcji pirackich capital'i,

7. Nowa formuła szansy na trafienie celu - będzie ona bardziej zbalansowana niż dotychczas - jej wzór jest jeszcze utajniony, ale było widać jej zalety,

8. Zmiany w boost'owaniu floty - od teraz boost'y będą modułami o działaniu obszarowym wokoło ich posiadacza (coś w rodzaju wielkich niewidzialnych baniek jak u HIC'ów), zamiast efektu "Jesteś w mojej flocie i w moim systemie, to je masz. Nie muszę być obok ciebie." Zakończy to erę upierdliwych "off-grid booster'ów" i "ninja booster'ów". Zmniejszy się również czas ich działania oraz przeładowywania. Do otrzymania boost'ów nie będzie już też wymagana hierarchizacja floty. Wystarczy być tylko w zasięgu działania booster'a,

9. Re-balans Rorqual'a - otrzyma on nowe specjalne drony górnicze, mocniejsze boost'y górnicze, redukcje masy oraz specjalny ofensywny moduł AoE,

10. Pirackie Capitale - od czerwca zaczną dropić plany na nowe capital'e. Na pierwszy ogień wyruszą Serpentis ...:

- Vanquisher - przerobiony Gallente Tytan - otrzyma potężny bonus do DPS i spowalniania przeciwników - stanie się nowym najpotężniejszym DPS'em w grze,

- Vehement - przerobiony Gallente Dreadnought - podobne bonusy do Vanquisher'a, ale wyskalowane do możliwości Dread'a,

- Vendetta - przerobiony Gallente Super Carrier, - duży bonus do Fighter DPS oraz gellente support fighterów. Nagroda WOW! tego dnia :P ,

Już jutro pełen opis zmian w strukturach!

hitbox.pngYBGgi9BO.png

21days.jpg.0adfdc9f75e5354cc8098e3de540b

Zapraszam również na nasz korporacyjny in-game channel "Mostly AFK"

Rekrutacja do -CBC- jest ponownie OTWARTA!

ZAPRASZAMY!

Będą kolejne wpisy? Już tydzień mija i nie ma żadnego nowego wpisu :/

Następnego dnia po tym wpisie sojusz Fidelas Constans opuścił koalicje Imperium, a władza nieprzychylnie patrzyła na moje wpisy, więc musiałem to nagle zakończyć. Obecnie korporacja CBC jest członkiem nowo-powstałego sojuszu Polonium INC. i jako członek Khanid Coalition atakuje "Przymierze" w Querious. Od 2 miesięcy nie miałem też zbytnio czasu (pośrodku roku mam sporo obowiązków i nie poświęcam EVE aż tyle czasu).

Under siege! #13(Kliknij tutaj, aby przeczytać!)

AMARR CHAMPIONSHIPS

Drugi dzień EVE Fanfest już za nami. Gratuluję graczom z drużyny Tash Murkon za zwycięstwo w fnale III Amarr Championships! Każdy z nich zostanie obdarowany specjalnymi okrętami Gold Magnate od Developerów. Kończy to również event związany z wyborami na nowego imperatora Amarr Empire i wyboru dalszego rozwoju Lore tej frakcji. Rodzina Tash Murkon jest nastawiona bardzo pokojowo i dąży do pojednania z odwiecznymi wrogami Amarr'u, czyli Gallente i Minmatar oraz zniesieniu niewolnictwa. W ciągu najbliższych kilku lat powinniśmy ujrzeć ocieplenie stosunków miedzy nimi wraz z kolejnymi wydarzeniami.

SHIP AND MODULES

Przez godzinę developerzy przedstawiali nam nadchodzące zmiany w mechanice gry. Ten rok zalicza się do najciekawszych z powodu znacznych zmian capital'i po prawie 11 latach ich istnienia w grze!

Oto nadchodzące zmiany w tego roku:

1.Dodanie nowej klasy statków Force Auxiliary Capital - będą to specjalne capital'e-healer'zy, które przejmą rolę Triage Carrier'ów. Oprócz umiejętności leczących zyskają również możliwość używania boost'ów flotowych,

2.Zmiany w Myśliwcach - zamiast używać ich pojedynczo, będą formowane w szwadrony. Z obecnych 2 typów (fighter i heavy bomber) zostaną stworzone 4 nowe typy:

- Air Superiority Fighter będzie wyspecjalizowany w niszczeniu innych myśliwców,

- Assault Fighter zastąpi Fighter i będzie wyspecjalizowany w atakowaniu innych statków,

- Support Fighter - w zależności od frakcji będzie posiadał inny Electronic Warfare Module,

- Heavy Fighter - zastąpi Heavy Bomber, będzie wyspecjalizowany w niszczeniu ciężkich okrętów i struktur

3.Nowe super bronie - tytany oprócz klasycznego Doomsday'a, czyli potężny atak (promień) na innego Capital'a zyskają również:

-Lance - trochę słabszy DD. Promień który po wycelowaniu uszkadza wszystko, w co trafi - efekt AoE (tuba),

- Reaper - podobny to powyższego ale jeszcze słabszy i ma możliwość przemieszczania się po ustalonej trajektorii,

- Bosonic Field Generator - krótkozasięgowy shotgun. Bardzo niszczycielski,

- Gravitational Transprtation Field Oscillator (GTFO? :P ) - Tworzy "czarną dziurę", która wciąga do siebie statki i pojawiają się one gdzieś w systemie w losowych punktach. Bardziej trollujące niż użyteczne :D

4.Nowe moduły - baza capital'owych modułów powiększy się z 20 do ponad 150! Da to zupełnie nowe możliwości wyposażenia ich w nowe zabawki:

- XL High Angle Weapons - specjalne wieżyczki do niszczenia mniejszych celów. Wcześniej było to nie lada wyzwanie,

- Capital Energy Neutralizer - moduł do neutralizowania energii w bateriach okrętów. Bez energii większość statków jest bezbronna,

- Capital Energy Nosferatu - moduł do wysysania energii - kradnie jej więcej niż zużywa,

- Capital Emergency Hull Energizer - Capital'owy Damage Control, który przez 20 sek absorbuje 99% obrażeń po czym zostaje zniszczony. Zwiększy czas życia przeciętnego capital'a na bitwie z 10-20 sek do prawie 40 :D ,

- Capital Flex Armor Hardener - zwiększa znacznie wytrzymałość pancerza statku kosztem dużego zużycia energii. Dzięki specjalnym skryptom może skuteczniej absorbować konkretne typy obrażeń,

- Capital Flex Shield Hardener - to samo co powyżej, ale zwiększa wytrzymałość tarcz,

Capital Hull Repairer - pozwala naprawiać samemu strukturę okrętu. Mało efektywne, ale dusigrosze zaoszczędzą na gruntownych naprawach okrętu,

- Capital Capacitor Batteries - zwieszenie pojemności baterii okrętu. Pozwoli to na dłużej walczyć capital'om oraz zmniejsza skuteczność Energy Nutralizer'ów i Nosferatu,

Capital Capacitor Booster - pozwoli na doładowywanie baterii specjalnymi "nabojami" z energią, szybsze odnawianie energii przez krótszy czas,

- Capital Microwarpdrives - takie super przyspieszenie okrętu, zużywa ogromne ilości energii,

- Capital Afterburner - standardowe zwiększenie prędkości statku niewielkim kosztem energii,

- Capital'owe moduły Tech 2 - obecne jak i nowe moduły otrzymają swoje zaawansowane technologicznie wersje,

5. Produkcja "meta" modułów - są to wyspecjalizowane wersje modułów Tech 1 o zwiększonych, lub zmniejszonych konkretnych parametrach. Można je obecnie zdobyć tylko jako loot, a ma zostać udostępniona możliwość ich produkowania,

6. Nowi Capital'owi Bossowie w Null-sec - Na pasach asteroid oraz pirackich Haven'ach i Sanctum'ach można będzie można natrafić na specjalnych, potężnych bossów. Nie da się ich zabić solo przeciętnym statkiem do "racenia" (bicie mobów - zapożyczone z Tibii :P ) i będziemy zmuszeni do wezwania pomocy znajomych lub zginiemy. Według mnie ma to zakończyć farmienie tych anomalii na semi-AFK. Mają z nich wypadać capital'owe moduły frakcyjne oraz w przyszłości schematy do produkcji pirackich capital'i,

7. Nowa formuła szansy na trafienie celu - będzie ona bardziej zbalansowana niż dotychczas - jej wzór jest jeszcze utajniony, ale było widać jej zalety,

8. Zmiany w boost'owaniu floty - od teraz boost'y będą modułami o działaniu obszarowym wokoło ich posiadacza (coś w rodzaju wielkich niewidzialnych baniek jak u HIC'ów), zamiast efektu "Jesteś w mojej flocie i w moim systemie, to je masz. Nie muszę być obok ciebie." Zakończy to erę upierdliwych "off-grid booster'ów" i "ninja booster'ów". Zmniejszy się również czas ich działania oraz przeładowywania. Do otrzymania boost'ów nie będzie już też wymagana hierarchizacja floty. Wystarczy być tylko w zasięgu działania booster'a,

9. Re-balans Rorqual'a - otrzyma on nowe specjalne drony górnicze, mocniejsze boost'y górnicze, redukcje masy oraz specjalny ofensywny moduł AoE,

10. Pirackie Capitale - od czerwca zaczną dropić plany na nowe capital'e. Na pierwszy ogień wyruszą Serpentis ...:

- Vanquisher - przerobiony Gallente Tytan - otrzyma potężny bonus do DPS i spowalniania przeciwników - stanie się nowym najpotężniejszym DPS'em w grze,

- Vehement - przerobiony Gallente Dreadnought - podobne bonusy do Vanquisher'a, ale wyskalowane do możliwości Dread'a,

- Vendetta - przerobiony Gallente Super Carrier, - duży bonus do Fighter DPS oraz gellente support fighterów. Nagroda WOW! tego dnia :P ,

Już jutro pełen opis zmian w strukturach!

hitbox.pngYBGgi9BO.png

21days.jpg.0adfdc9f75e5354cc8098e3de540b

Zapraszam również na nasz korporacyjny in-game channel "Mostly AFK"

Rekrutacja do -CBC- jest ponownie OTWARTA!

ZAPRASZAMY!