EVE Online

Zdaję się, że ostatnio wspomniałem w paru postach coś o EVE Online i zostałem zasypany pytaniami odnośnie tej gry. Aby nie pisać po raz kolejny tego samego, zakładam krótki temat. Jak ktoś będzie miał jeszcze jakieś pytania, może tutaj pisać.

-EVE nie jest grą solową. Samotny gracz to martwy gracz lub high-sec bot.

-Gra oferuje tyle możliwości, że nowy gracz nie jest w stanie się połapać, co ma robić. Jest zestaw 5 tutoriali, ale one zasadniczo wprowadzają tylko w podstawy latania w grze. Najlepiej dołączyć do jakiegoś corpa pomagającego newbie (polecam Unseen Accademy, w porządku goście oraz organizują częste szkolenia http://www.unseen.pl/)

-Im dłużej grasz, tym lepszymi możesz latać statkami. Podstawowy podział to: Fregaty, Destroyery, Cruisery, Battlecruisery, Battleshipy oraz Tytany. Nie oznacza to jednak, że fregata nie ma szans w starciu z BS'em. Co prawda, BS zje taką frytkę na 1 salwę, ale jak za sterami jest wprawiony gracz, to będzie tankował BS'a na speedzie - Frytka z dobrym MicroWarp Drive osiąga prędkość 1,8km/s, BS - góra 900m/s. Przy dobrym podejściu kątowym i orbicie, trafienie w fregatę jest niemożliwe.

-Początki PvP są najgorsze. Każdy marnuje miliony kasy na nowe statki oraz fity do nich. Jednakże, im więcej razy się spadnie w fregacie za 3 miliony, tym rzadziej się będzie spadać w lepszych statkach po 200milionów.

-W momencie straty statku ląduje się w jajku/podzie. W wypadku straty również pod'a, ląduje się w klonowni, w nowym klonie. Każda postać posiada Skill Pointy - im więcej ich jest, tym więcej skilli mamy. Klony nie mają naszej ilości SP, tylko taką, jakiej są jakości(przykładowo, pierwszy klon może pomieścić 900k SP). Ilość SP klona można zwiększać na stacjach z oddziałami medycznymi. W przypadku śmierci postacią posiadającą 1,2kk SP i posiadania tylko podstawowego klona, różnica w ilości SP (1200k-900k=300k SP) zostaje odjęta od naszej postaci, w wyniku czego traci się skille.

-Istnieje możliwość opłacenia abonamentu za walutę in-game - kupując tzw. PLEX'y, przedłużające subskrypcje o 30dni. Nie liczcie, że zaraz po trialu będziecie w stanie sobie takiego kupić - ledwo będziecie wiązać koniec z końcem po stratach kolejnych statków (zwłaszcza, że ostatnio ceny poszły w górę...). Przyjmuje się, że w dobrym korpie, nauka podstaw oraz zasad gry zajmuje około 2 miesiące. Koszt 2miesięcznej subskrypcji to 104zł. W połączeniu z trialem 21dniowym daje to Wam 81dni gry. Tyle w zupełności wystarcza, aby móc powoli zacząć na siebie zarabiać.

Tutaj podaję mój link trialowy, jeżeli zarejestrujecie się z niego, dostaniecie bonusowy tydzień triala (czyt. 21 dni): https://secure.eveonline.com/trial/?invc=86c8ae56-a78d-4f2f-9960-1c029df4525d&action=buddy

Koszt 2miesięcznej subskrypcji to 104zł.
że niby co?:OOO Bzdura. Kupujesz 1kkk na allegro.pl, jak ja to robiłem na początku i kupujesz za to 2 PLEXY in-game, czyli 60 dni za 65zł OR kupujesz po prostu bezpośrednio 2 PLEXy na allegro.pl. W obu przypadkach koszt subskrypcji na 60dni nie przekracza 65zł. Nie strasz ludzi.

Także polecam Unseen Academy na pierwszą korporację. Poza tym, z większością się zgadzam.

1. Kupowanie ISK na allegro i serwisach aukcyjnych jest niezgodne z regulaminem gry i grozi banem

2. Kupowanie PLEX'ów na allegro i serwisach aukcyjnych, nie zatwiedzonych przez CCP jest niezgodne z regulaminem gry i grozi banem

3. 105.90zł. Koszt 60dniowej subskrypcji w polskim serwisie zatwierdzonym przez CCP: http://klucze.inexus...pre-paid-60-dni

4. Każdy dobry corp wyrzuca graczy kupujących ISK lub PLEX na allegro/ebay.

5. PLEX na Jita kosztuje teraz 610kk.

6. Dla twojej informacji, nie latam od dawna dla Unseen.

7. Nie wiem jak tobie, ale mnie by się wydawało podejrzane, że 21 dniowy trial nagle dostaje PLEX'a lub 1kkk od tak. CCP nie jest głupie, monitoruje wszystkie większe przepływy gotówki i kontrakty na PLEX'y. Ze mną do UA weszło 7 kadetów, ja i jeszcze jeden opuściliśmy ją z purpurą, 2 wyleciało za to, że Skandron się dowiedział o tym, że kupowali na allegro, 3 nie zdążyło - od razu załapali bana.

8. W korpie dla którego teraz latam, kupowanie ISK czy PLEX'ów jest surowo zabronione. To czy ktoś to robi, czy nie, można wywnioskować spokojnie po zachowaniu oraz czasie włożonym w grze.

Coś jeszcze?

No tak, a rejestrowanie się w WoWie jako brytyjczyk też jest zakazane, a 90% polaków to robi i nic z tym nie robią(przy mniejszych transakcjach).

Chodzi mi o to, że i tak większość z moich znajomych kupowała na allegro i są zadowoleni, tak też ja to robiłem, jak grałem. Mówisz też, że PLEX kosztuje teraz 610kk - okej, ale na allegro PLEXy są po 32,50zł, więc wszystko się zgadza.

btw. popytaj kolegów z Unseen, czy nie kupują na allegro.pl ;) bo za moich czasów, jeśli się dobrze kogoś poznało, to się przyznawał, że to robi/robił na początku.

Zdaję się, że ostatnio wspomniałem w paru postach coś o EVE Online i zostałem zasypany pytaniami odnośnie tej gry. Aby nie pisać po raz kolejny tego samego, zakładam krótki temat. Jak ktoś będzie miał jeszcze jakieś pytania, może tutaj pisać.

-EVE nie jest grą solową. Samotny gracz to martwy gracz lub high-sec bot.

-Gra oferuje tyle możliwości, że nowy gracz nie jest w stanie się połapać, co ma robić. Jest zestaw 5 tutoriali, ale one zasadniczo wprowadzają tylko w podstawy latania w grze. Najlepiej dołączyć do jakiegoś corpa pomagającego newbie (polecam Unseen Accademy, w porządku goście oraz organizują częste szkolenia http://www.unseen.pl/)

-Im dłużej grasz, tym lepszymi możesz latać statkami. Podstawowy podział to: Fregaty, Destroyery, Cruisery, Battlecruisery, Battleshipy oraz Tytany. Nie oznacza to jednak, że fregata nie ma szans w starciu z BS'em. Co prawda, BS zje taką frytkę na 1 salwę, ale jak za sterami jest wprawiony gracz, to będzie tankował BS'a na speedzie - Frytka z dobrym MicroWarp Drive osiąga prędkość 1,8km/s, BS - góra 900m/s. Przy dobrym podejściu kątowym i orbicie, trafienie w fregatę jest niemożliwe.

-Początki PvP są najgorsze. Każdy marnuje miliony kasy na nowe statki oraz fity do nich. Jednakże, im więcej razy się spadnie w fregacie za 3 miliony, tym rzadziej się będzie spadać w lepszych statkach po 200milionów.

-W momencie straty statku ląduje się w jajku/podzie. W wypadku straty również pod'a, ląduje się w klonowni, w nowym klonie. Każda postać posiada Skill Pointy - im więcej ich jest, tym więcej skilli mamy. Klony nie mają naszej ilości SP, tylko taką, jakiej są jakości(przykładowo, pierwszy klon może pomieścić 900k SP). Ilość SP klona można zwiększać na stacjach z oddziałami medycznymi. W przypadku śmierci postacią posiadającą 1,2kk SP i posiadania tylko podstawowego klona, różnica w ilości SP (1200k-900k=300k SP) zostaje odjęta od naszej postaci, w wyniku czego traci się skille.

-Istnieje możliwość opłacenia abonamentu za walutę in-game - kupując tzw. PLEX'y, przedłużające subskrypcje o 30dni. Nie liczcie, że zaraz po trialu będziecie w stanie sobie takiego kupić - ledwo będziecie wiązać koniec z końcem po stratach kolejnych statków (zwłaszcza, że ostatnio ceny poszły w górę...). Przyjmuje się, że w dobrym korpie, nauka podstaw oraz zasad gry zajmuje około 2 miesiące. Koszt 2miesięcznej subskrypcji to 104zł. W połączeniu z trialem 21dniowym daje to Wam 81dni gry. Tyle w zupełności wystarcza, aby móc powoli zacząć na siebie zarabiać.

Tutaj podaję mój link trialowy, jeżeli zarejestrujecie się z niego, dostaniecie bonusowy tydzień triala (czyt. 21 dni): https://secure.eveonline.com/trial/?invc=86c8ae56-a78d-4f2f-9960-1c029df4525d&action=buddy