Czesc, nie ma ktos moze ochote zaczac przygode z Everquest? Jestem calkowicie zielony, nigdy w EQ2 nie gralem aczkolwiek wydaje sie ciekawe i chyba warto przetestowac
| Everquest 2 | Poczatek | Gracze |
Witam, pytania o podstawy - jaki serwer, jaka klasa? Gra f2p czy p2p? (bo duzo osob gra na serwie z subskrypcja wlasnie po to by miec smak tego co bylo kiedys) Ja osobiscie jestem sklonny z darmowych serwerow zaczac na Antonia Bayle, nie najgorsza populacja + serwer RP co ja akurat lubie
Raczej f2p nie przepadam za placeniem abonamentu za gre. Jezeli chodzi o serwer to jest mi to calkowicie obojetne.
Nad klasa i rasa sie nie zastanawialem. Frakcja tez mi jest obojetna, dostosuje sie
Ok, to ja bym byl za Antonia Bayle, frakcja zlych (mroczne elfy + alteenatywne modele + powolne spadanie ), a klase to bym chetnie sprobowal iluzjoniste
Ja wezme najprawdopodobniej Arasai paladyna
Ja gram na płatnym TLE, ale jak macie grać F2P to tylko Antonia Bayle. Paladyn może grać tylko po dobrej stronie, więc się w takim duo nie zgracie do końca - proponuję zamiast Paladyna, Shadow Knighta, który w duo z Iluzjonistą wymiata.
pytanie da się grać na f2p? jakie ograniczenia?
Przede wszystkim grając na f2p nie możesz sprzedawać na AH - możesz tylko kupować. Serwery F2P są tak stare i mają tak mało graczy, że i tak nikt nie kupi nic od nooba na AH, a nooba też rzadko będzie na coś stać. Trzeba dlatego handlować głównie z NPC. Poza tym, jak dobijesz 95 level to za dalszą grę trzeba zapłacić, kupując DLC - co też nie ma znaczenia, bo nie widziałem jeszcze F2P gracza co by dobił tak wysoko. Wbicie na 95 level jak się nie zna gry to ze 2 miesiące gry przynajmniej, a jak zajmujesz się craftem to znacznie dłużej.
To chyba dobrze swiadczy ze 2 miechy a nie 2 dni. Dam znac jak sciagne gre.
No dokladnie, a co do ludzi to bez przesady ze az tak malo - pare osob jeszcze gra . Ot np podczas expienia poczatkowych poziomow spotkalem shadowknighta, wizarda i lowce