| Everquest 2 | Poczatek | Gracze |

Czesc, nie ma ktos moze ochote zaczac przygode z Everquest? Jestem calkowicie zielony, nigdy w EQ2 nie gralem aczkolwiek wydaje sie ciekawe i chyba warto przetestowac :)

Witam, pytania o podstawy - jaki serwer, jaka klasa? Gra f2p czy p2p? (bo duzo osob gra na serwie z subskrypcja wlasnie po to by miec smak tego co bylo kiedys) Ja osobiscie jestem sklonny z darmowych serwerow zaczac na Antonia Bayle, nie najgorsza populacja + serwer RP co ja akurat lubie ;)

Raczej f2p nie przepadam za placeniem abonamentu za gre. Jezeli chodzi o serwer to jest mi to calkowicie obojetne.

Nad klasa i rasa sie nie zastanawialem. Frakcja tez mi jest obojetna, dostosuje sie ;)

Ok, to ja bym byl za Antonia Bayle, frakcja zlych (mroczne elfy + alteenatywne modele + powolne spadanie <3), a klase to bym chetnie sprobowal iluzjoniste :D

Ja wezme najprawdopodobniej Arasai paladyna

Ja gram na płatnym TLE, ale jak macie grać F2P to tylko Antonia Bayle. Paladyn może grać tylko po dobrej stronie, więc się w takim duo nie zgracie do końca - proponuję zamiast Paladyna, Shadow Knighta, który w duo z Iluzjonistą wymiata.

pytanie da się grać na f2p? jakie ograniczenia?

Przede wszystkim grając na f2p nie możesz sprzedawać na AH - możesz tylko kupować. Serwery F2P są tak stare i mają tak mało graczy, że i tak nikt nie kupi nic od nooba na AH, a nooba też rzadko będzie na coś stać. Trzeba dlatego handlować głównie z NPC. Poza tym, jak dobijesz 95 level to za dalszą grę trzeba zapłacić, kupując DLC - co też nie ma znaczenia, bo nie widziałem jeszcze F2P gracza co by dobił tak wysoko. Wbicie na 95 level jak się nie zna gry to ze 2 miesiące gry przynajmniej, a jak zajmujesz się craftem to znacznie dłużej.

To chyba dobrze swiadczy ze 2 miechy a nie 2 dni. Dam znac jak sciagne gre.