Fan art-y Charnego

Jako, że każde MMO po jakimś czasie potrafi znużyć, więc zdecydowałem się w wolnym czasie machnąć pare fan art-ów z moich ulubionych tytułów. Nie jest tego wiele, a ja defnitywnie jestem początkującym, jednak byłbym wdzięczny za jakąkolwiek opinie.

Update:

-Avalon Heroes (Ktoś pamięta tą grę?)

-World of Warcraft

-Smite

-Dungeon Fighter

Trochę mało barczysty ten twój anhur :D

btw. co to tam na górze stoi w tej pierwszej próbie? fryzura jak u apollo ale jakieś oczy jeszcze się tam świecą

Trochę mało barczysty ten twój anhur btw. co to tam na górze stoi w tej pierwszej próbie? fryzura jak u apollo ale jakieś oczy jeszcze się tam świecą

Teraz to mnie dobiłeś, toż to Xbalanque we własnej osobie. Tylko on czycha w takiej pozycji.

Ten fan art z Dungeon Fightera według mnie świetny. IMHO masz talent, szczególnie że to twoje początki, a takie prace rzadko kiedy widzę nawet od dużych firm.

Nie znam się na tym, ale spróbuję jakoś ocenić prace:

1.Niezbyt mi przypadła do gustu, bo wolę bardziej mangowe klimaty, ale to niezła praca, takie 7/10.

2.Fajna animacja 8/10

3.Grałem trochę w Smite i zgadzam się z komentarzami na Deviantarcie, że ten skin wymiata 9,5/10

4.Najlepsza praca, strasznie mi się spodobała 10+/10

Ten fan art z Dungeon Fightera według mnie świetny. IMHO masz talent, szczególnie że to twoje początki, a takie fan arty rzadko kiedy widzę nawet od dużych firm.Nie znam się na tym, ale spróbuję jakoś ocenić prace:1.Niezbyt mi przypadła do gustu, bo wolę bardziej mangowe klimaty, ale to niezła praca, takie 7/10.2.Fajna animacja 8/103.Grałem trochę w Smite i zgadzam się z komentarzami na Deviantarcie, że ten skin wymiata 9,5/104.Najlepsza praca, strasznie mi się spodobała 10+/10

Dzięki bardzo, cieszę się, że się podoba.

Podbijam w ramach update-u