Witajcie.
Miałby ktoś ochotę się przyłączyć do jednej z tych gier? Jeżeli tak piszcie.
Samemu to nie gra, a w pare osób zawsze raźniej prawda?
Witajcie.
w sumie moglbym pograc w Rumble'a, ale jak tam z ludzmi ?
Oczywiście mogę zagrać w Rumble, gram w tą grę około półtorej roku.
@up Bardzo mi miło. Jak tam teraz właśnie z ludnością stoi? Jest z kim grać dalej?
Oczywiście, gidlia Bears wysoko położona (Polska) przedtem Chibi.
@up To jeszcze może sie ktoś zadeklaruje do gry i będzie można pocinać.
Mogę pograć w Rumble, gram od ponad 4ech lat, mam na prawdę duże umiejętności w tej grze, mogę komunikować się przez skype i poćwiczyć/pograć z Tobą, nick w RF: Thundermoon
A populacja jest spoko, zawsze znajdzie się jakichś ludzi do room'a
@up To widzę, że nam się mała grupka zbiera powoli.
Najprawdopodobniej jutro po pracy się odezwę, to omówimy parę rzeczy.
Jakby co to skype: bartek0231
Nick: Skeptic
W sumie ja na razie praktykuje, trza ogarnac gierke, w sprawie gry mozna napisac do mnie na gg : 5126074
Juz lepiej W GetAmped 2 pograjcie, to jest lepsze od RF. Ale to tylko moje zdanie ;p
Jak chodzi o rumble to ja se tez gram i moge z wami zagrac nick Elzeder.Dodam jeszcze ze gram elementalista i kazdy nowy jak zrobi trening dostanie free itemy.
Radellf, nikt tu nie prosi o polecanie innych gier..
Jak ktoś chce popykać team'ówki w RF to mój skype: tsunamifreefall94
Dobra panowie i panie jakie takowe są. Kto będzie grał lub gra niech pisze swój nick bądź swoje nicki.
Mój nick: Rastes
Nick: Thundermoon
@up Widzę, że już chyba tylko my gramy. Jak coś ja mam 6 lvl i gram teraz. Tsukineko jakoś się tam zgadamy na grze, a reszta jak się obudzi to dołączy.
Ja bardzo chętnie bym grał ,tylko jest problem grałem kiedyś dość sporo w RF . Teraz jednak nie moge wejść do gry ,gdy już odpalam gre wyskakuje mi błąd coś w stylu jakbym nie mieszkał w Polsce . Może głupio pisze ale jeżeli jest Europa to powinienem móc grać a tu lekko mówiąc d*pa ;/ może wiecie jak to pokonać i móc grać ^ ^?