FLYFF

Fly For Fun jest MMORPGiem, gdzie głównym motywem jest latanie na miotłach i

innych rzeczach przystosowanych do tego. Jednak nie na samym lataniu gra

się kończy. Należy skupić się również na rozwijaniu postaci i ulepszaniu

własnych umiejętności. Do wyboru są trzy profesje: knight (rycerz),

assist (asystent) oraz magician (magik). Rycerz przystosowany jest do

walki wręcz. Asystent posiada czara wspomagające, czyli sprawdza się

przede wszystkim w party. Magik operuje czarami ofensywnymi. Można

atakować innych tylko na specjalnej arenie. Świat składa się z jednej

wielkiej wyspy i trzech mniejszych. Grafika jest trójwymiarowa,

przyjemna dla oka.

Bardzo Ważne:

Zrób skrót do neuz.exe i kliknij na nim prawym przyciskiem. Wybierz teraz właściwości i w linii "element docelowy" dopisz po spacji sunkist. Następnie kliknij OK i już możesz uruchomić FlyFFa omijając patchowanie.

Zwracam uwagę, że co jakiś czas trzeba patchera uruchomić, aby pobrał

nowsze wersje plików. Czasem, gdy gra po prostu nie działa, pobiera się

nowsze wersje ręcznie i tak samo ręcznie się je instaluje - a potem

znowu uruchamia się grę przez neuz .

Producent: Gala-Net, Inc.

Licencja: Freeware (bezpłatna)

Rozmiar: 504 MB

System: Windows 98/ME/2000/XP

Minimalne wymagania:

- Procesor 800 MHz

- 128 MB RAM

- Geforce 2mx 200

- DirectX 9.0

Link do Oficialnej Strony

495a16559577d45d.jpg

Zapomniałeś o archerze - typowy łucznik

Dokładnie Archer i kilka poprawek.Nie ma tam knighta.Jest tam mecenar.2Job to knight,albo Bleade.Asist nie jest tylko leczącym i wspomagającym.Nadaje się również do walki w ręcz jako pierwszy z klas ma czar AoE.Dzięki silnym kastetom i buffom jest jedną z najmocniejszych profesji w walce wręcz.A dzięki AoE szybko może dobić do 60 lvla i zrobić 2Joba.

Kilka zdań ode mnie:

Każda klasa na 60 lvlu ma 2JoBa,dzięki czemu posiada nowe czary i super sprzęt.

Opisze tutaj klasy:

Magican-Megican posiada czary zarówno psychiczne jak i żywiołowe.Jest mocną klasą,ma silne ataki,może spowolnić wroga i ładnie wygląda.

Megican awansuje w:

Psykeeper-Psyhicer posiada czary psychiczne.Jest on świetną klasą na PvP.(Potrafi zabić knighta nawet o 20 lvli większego bez,straty HP).Niestety expienie idzie tu marnie,nie posiada on czarów AoE,a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.(Mój kolega ma psyha na 80 lvlu i strasznie narzeka na exp,ale mówi,że PvP jest super.Najzabawniej było jak rzuciła się na niego cała neewbie gildia i on ich wszystkich ubił ;p.

Elementer-Jest to mag,który opanował magię żywiołów.Może on zabijać wiele potworów ponieważ posiada czary AoE.Niestety PvP leży.

Mecenar-Wcześniejsza wersja knighta.Expienie idzie mu dość wolno,ale do czasu.Postać ta jest dla naprawdę wytrwałych.

Mecenar awansuje na:

Knight-knight posiada czary AoE i jest dobry na PvP.Ma silnego Defa i Sporo HP.Atak ma raczej średni.

Blade-Ta postać wali z dwóch mieczów ma super atak i strasznie mało HP.Magowie,albo Archerzy mogą go zabić nawet jednym hitem.

Assist-Jest to klasa korzystająca z różdżek,albo kastetów.Jako pierwsza posiada AoE,a buffy szybko się expi.

Assist awansuje na:

Ringmaster-jest to klasa nienadająca się do walki.Jego zadanie to leczyć,buffowć,leczyć,buffować.Jest to najbardziej pożądana osoba do party,ale solo ; tragedia.

Billboster-Klasa posiadająca słabsze buffy i leczenie,ale o super ataku i AoE.Na wyższych lvlach wietnie sprawdza się na PvP.

Acrobat-Osoba posiadająca zdolność strzelania z łuku i rzucania czymś w stylu bumerangów.Innymi słowy postać ta uderza na odległość.Walenie z łuku jest kosztowne,dlatego większość osób grająca acrobatami bierze bumerangi.

Acrobat awansuje na:

Dodane dnia 16-11-2006 19:12

Vagrant

Jest to początkowa klasa którą stajesz się z chwila wkroczenia w swiat Flyff-a. Będąc Vagrantem koncentrujesz się głównie na nauce grania, używania skilli, poruszania się po świecie flyff'a. Zaczynasz z podstawowym wyposazeniem i uczysz się podstawowych walczących skilli. Podczas walki z potworami otrzymujesz punkty doświadczenia w grze zwane experience point i dzieki nim przechodzisz na wyzsze poziomy. Gdy osiągniesz 15 poziom i wykonasz odpowiedni quest (zadanie), możesz zmienić klasę na bardziej zaawansowaną. Przed wybraniem swojej klasy nie musisz martwic się o rozmieszczenie punktów statusu, ponieważ po wyborze następnej klasy punkty resetuja się i możesz je rozdać od nowa. Generalnie, możesz rozłożyć wszystkie punkty do siły (strenght) aby moc szybciej zabijać potwory. Klasy które możesz wybrać po osiągnięciu poziomu 15 to: Mercenary, Magican, Aprobat, Assist. Po wybraniu klasy masz możliwość uczenia się umiejętności charakterystycznych dla nowo wybranej klasy. Wszystko zależy od twojego gustu, wolisz być w centrum akcji to Mercenary jest klasą dla ciebie, wolisz zadawać potężne obrażenia wybierz magicana, jeżeli chciałbyś pomagać nie ma nic lepszego jak assist. Po ukończeniu poziomu 20 jest możliwe Również poruszanie się po krainach za pomocą miotły albo deski.

Mercenary

Mercenary skupia się na walce w zwarciu z przeciwnikiem. Główne cechy Mercenary to siła i wytrzymałość, dzięki tym cechą jest wspanialym wojownikiem i nie jest mu straszna walka z przeciwnikiem silniejszym od siebie. Przydatne staty dla mercenary to Strenght i Stamina. Strenght zwiększa obrazenia zadawane przeciwnikom a Stamina zwiększa twoje punkty życia (HP). Jako mercenary możesz używać tylko broni krótkodystansowych jak miecze czy topory. W celu zmniejszeniu obrazeń jakie przeciwnik tobie zadaje uzywasz tarczy. Po osiągnięciu poziomu 60 możesz wybrać drugą klasę: Blade albo Knight

Blade

Blade odgrywa role assasina którego styl ataku jest przebiegły i zarazem zabójczy. Nawet jeżeli obrona nie jest jego najlepszą cechą, błyskawiczne ataki Blade nie mogą być niedoceniane.

Knight

Używając mieczy lub gigantycznych toporów, Knight odgrywa role tankera (Postać która przyjmuje wszystkie ataki na siebie) i ochrania członków grupy przed ewentualnymi atakami ze strony potworów. Knight posiada najlepsze zdolności siły i obrony. Używając ciężkiej zbroi i potężnych atakow, Knight jest cenną postacią w walce z wrogiem.

Assist

Będąc Assistem możesz wybrać dwie drogi rozwoju postaci. Możesz zbudować build Support Assist (pomocnik), dzięki któremu pomagasz grupie używając bufów (Skille Assista, które dodają pozytywne statusy postaci) i heal (Uzdrawianie postaci). Możesz również zostać battle Assist (walczący Assist) i stać się typem tank - postać skupiającą ataki potworów na sobie chroniąc resztę grupy. Przydatne staty dla pomocnika to Intelligence (Inteligencja) dzięki której wzrasta twój poziom MP (Mana Points). Staty dla Battle Assist to Strenght (Siła) oraz Stamina (Wytrzymałość). Strenght zwiększa siłę ataku a Stamina Health Points (Punkty Życia). Jako assist możesz używać dwóch typów broni: Stickow - dzięki którym możliwe jest rzucanie buffow oraz Knuckle dzięki której możesz walczyć z potworami. Możesz również używać lekkiej zbroi. Po osiągnięciu poziomu 60, możesz zostać Billposterem lub Ringmasterem

Billposter

Billposter głownie skupia się na magii która podwyższa jego sile fizyczna. Billposter jest w stanie stworzyć warunki dla jego ciała dzięki którym możliwe jest zaatakowanie przeciwnika z potężna siłą. Odważnie angażuje się do bliskiej walki z przeciwnikiem.

Ringmaster

Są to zdecydowanie mistrzowie w dziedzinie buffow. Grupa przetrwa o wiele dłużej mając RingMastera u swego boku. Cechy innych klas maja o wiele większy efekt dzięki specjalnym umiejętnościom RingMastera.

Magican

Mag angażuje się w atak z dystansu poprzez rzucanie czarów. Ta postać uczy się czarów jako skilli (umiejętności). Aczkolwiek jako mag masz mniejszy defense (obrona), mniej Health Points (Punkty Życia) i większe opóźnienie pomiędzy rzucanymi czarami, wszystko to nadrabia zadawaniem przeciwnikowi dużego damage (uszkodzenia) Jako mag możesz używać Staff oraz Wands do rzucania czarów. Możesz również używać lekkiej zbroi. Przydatne statusy dla maga to Intelligence (Inteligencja) która zwiększa moc zadawanych obrażeń oraz powiększa ilość MP (Magic Points) Po osiągnięciu poziomu 60 mag ma możliwość zmienienia klasy na Psykeeper lub Elementor.

Elementor

Elementor wraz ze swoja potężną magią, jest najlepszym Damage Dealer (postać która zadaje najmocniejsze obrażenia przecinkowi) w grupie. Ta klasa nie może się pochwalić zbyt dobrą obroną, aczkolwiek jego umiejętności sprawiają ze nie jest to najłatwiejsza postać do pokonania.

Psykeeper

W odróżnieniu do innych klas Psykeeper ma unikalne zdolności które zadają obrażenia na psychice przeciwnika. Jest to przerażająca klasa która może spowodować tragiczne skutki na morale przeciwnika.

Aprobat

Śmiercionośna postać, która koncentruje się głownie na szybkim i efektownym zabiciu wroga. Jest to wymieszana klasa, posiada równe porcje z Jestera oraz Rangera. Acrobat który w przyszłości chce zostać Rangerem powinien używać łuków. Dexterity jest najlepszym przyjacielem łucznika. Strenght (siła) nie ma wpływu na uszkodzenia zadawane Lukiem. Używanie atakow z odległości oznacza ze będzie potrzebne trochę Health Points (punkty życia) dlatego Acrobat używający łuków powinien dodać trochę punktów do staminy (wytrzymałości) oraz zawsze mieć przy sobie trochę jedzenia. Ci którzy widza siebie w roli Jestera powinni używać bumerangu. Nerwy ze stali i silne ramiona doprowadza go do celu. Strenght i Stamina są statystykami na które powinieneś zwrócić uwagę. To pozwoli na mocne uderzenie i szybkie zabicie wroga które uchroni cię od uzyskania większych obrażeń. Po uzyskaniu poziomu 60 Acrobat może zostać Rangerem lub Jesterem

Jester-klasa szybka i posiadająca czarną magię.tylko tyle wiadomo mi na temat tej klasy.

Ranger-ulepszona wersja łucznika ;p.

TO moja skrócona wersja,która sam napisałem w tej o to wolnej chwili,aby nie mylić nowych graczy.Proszę o zmianę opisu na forum,bo jest niezupełny.A do autora mam prośbę,aby nie pisał poradnika bez zapoznania się z grą.

Jakby ktoś chciał dowiedzieć się więcej o klasach to poszukałem na w google odpowiedniej stronki internetowej z opisem o to i ona:

http://flyff.pl/forum/viewthread.php?forum...p;thread_id=399

(Replace this first paragraph with a brief description of your new category. This guidance will appear in the category selection area, so try to keep it below 200 characters. Until you edit this description or create topics, this category won’t appear on the categories page.)

Use the following paragraphs for a longer description, or to establish category guidelines or rules:

  • Why should people use this category? What is it for?

  • How exactly is this different than the other categories we already have?

  • What should topics in this category generally contain?

  • Do we need this category? Can we merge with another category, or subcategory?

Fly For Fun jest MMORPGiem, gdzie głównym motywem jest latanie na miotłach i

innych rzeczach przystosowanych do tego. Jednak nie na samym lataniu gra

się kończy. Należy skupić się również na rozwijaniu postaci i ulepszaniu

własnych umiejętności. Do wyboru są trzy profesje: knight (rycerz),

assist (asystent) oraz magician (magik). Rycerz przystosowany jest do

walki wręcz. Asystent posiada czara wspomagające, czyli sprawdza się

przede wszystkim w party. Magik operuje czarami ofensywnymi. Można

atakować innych tylko na specjalnej arenie. Świat składa się z jednej

wielkiej wyspy i trzech mniejszych. Grafika jest trójwymiarowa,

przyjemna dla oka.

Bardzo Ważne:

Zrób skrót do neuz.exe i kliknij na nim prawym przyciskiem. Wybierz teraz właściwości i w linii "element docelowy" dopisz po spacji sunkist. Następnie kliknij OK i już możesz uruchomić FlyFFa omijając patchowanie.

Zwracam uwagę, że co jakiś czas trzeba patchera uruchomić, aby pobrał

nowsze wersje plików. Czasem, gdy gra po prostu nie działa, pobiera się

nowsze wersje ręcznie i tak samo ręcznie się je instaluje - a potem

znowu uruchamia się grę przez neuz .

Producent: Gala-Net, Inc.

Licencja: Freeware (bezpłatna)

Rozmiar: 504 MB

System: Windows 98/ME/2000/XP

Minimalne wymagania:

- Procesor 800 MHz

- 128 MB RAM

- Geforce 2mx 200

- DirectX 9.0

Link do Oficialnej Strony

495a16559577d45d.jpg