Fortnite Nowy Patch co sadzicie?

Co sadzicie o nowym patchu w Fortnite ??

Moim zdaniem - dodali naprawde fajne nowe lokacje . lecz chyba zapomnieli , ze mapa sie powiekszyla tym samym powinni zwiekszyc czas w strefie i zwolnic burze :) w , niektorych miejscach po wyladowaniu jest czas na zlootowanie 1-2 budynkow i zaczyna sie BIEG przez cala mape praktycznie do ostatniej / przedostatniej strefy :/ jest to mega irytujace , spotkanie ludzi praktycznie jest obecnie znikome chyba , ze w lokacjach gdzie wysypuje sie po 10 osob .

Mam nadzieje , ze szybko dodadza jakies pojazdy w lokacjach oddalonych od srodka. i wydluzsza czas w strefie lub zwolnia burze.

Ja się zakochałem. Nawet nie w nowych lokacjach, ale w nowych biomach. Różnorodna trawa i drzewa, a do tego niepowtarzalne struktury. Aż przyjemnie się spaceruje teraz po Battle Royale. Niemal każdy zakamarek mapy jest inny, nie ma tego wrednego uczucia powtarzalności. Do tego więcej punktów zainteresowania sprawia, że nie muszę przemierzać połowy mapy, bo coś lootować. Wszystko jest pod ręką, ale nie za gęsto, więc puste przestrzenie też się trafiają. Wisienką na torcie jest fakt, że gracze wreszcie przestali lądować w jednym miejscu. Zaobserwowałem mniej sytuacji, w których w ciągu pierwszej minuty połowa graczy umiera.

Do tego wszystkiego technologia streamowania zdziałała cuda i mnie wszystko chodzi zdecydowanie płynniej oraz nie ma wyskakujących drzewek. Czy mapa jest większa? Nie odniosłem takiego wrażenia, ALE przyznaję, że ostatnie 3 mecze to była ucieczka przed strefą. Nie uważam, że timer powinien zostać wydłużony. W końcu nie chodzi o to, by wszystko dokładnie lootować, a o dynamiczność. Spadasz, bierzesz co możesz i lecisz dalej. Generalnie nie spodziewałem się, że Epic Games odwali taki kawał dobrej roboty!

Nowa mapa jest genialna, nowe biomy lasów przypomniały mi lokacje z WotLK'a, Tilted Towers to najlepsza rozróba, ale wyjść tam żywym, dosyć ciężko. Tak jak wspomniał Pefrix, super sprawa, że ludzie się rozpraszają trochę, i trochę mniej graczy odpada na starcie . Osobiście nie pasuje mi ilość tarcz które posiada każdy z graczy, przez co bronie takie jak SMG co najwyżej łaskoczą przeciwnika, ale to bardziej powiązane ze wcześniejszymi patchami.

Startując na starych lokacjach, do końca meczu dociągnąłem 10 killi po drodze, więc nie uważam, że spotykanie ludzi jest znikome. Czas na ucieczkę przed strefą również jest w porządku, a samochody oczywiście byłyby super sprawą, ale raczej ich nie zobaczymy

Lewa strona mapy jest za bardzo przesadzona, powinni kilka miejscówek z lewej strony mapy przenieść na prawą, w momencie jak dodadzą nowe miejscówki na prawa stronę mapy bez usuwania tych z lewej będzie tego wszystkie za dużo, ale ogólnie na +.

Mapa na plus, aczkolwiek wyłączony team dmg na wielki minus. Teraz dochodzi do sytuacji, że gracze wystrzeliwują się na granatniku :( Nie wspominając już o bazooce :( Teraz nawet nie muszą skakać przed końcowym wybuchem , bo i tak nic im się nie stanie - co niesamowicie zaburza rozgrywkę.

Mapa na plus, aczkolwiek wyłączony team dmg na wielki minus. Teraz dochodzi do sytuacji, że gracze wystrzeliwują się na granatniku   Nie wspominając już o bazooce  Teraz nawet nie muszą skakać przed końcowym wybuchem , bo i tak nic im się nie stanie - co niesamowicie zaburza rozgrywkę.


Czyli, podsumowując, Fortnite BR stał się mniej realny. Serio? Przecież ta gra to jest czysty 4fun wśród gier tego typu. Nie masz spinać pupeczki żeby na****iać hedszoty za hedszotem tylko gra ma Ci dać rozrywke. Nie wiem jak Tobie ale u mnie jak widzę gracza lecącego na rakiecie przez pół mapy buzia się cieszy :).

Poza tym gra jest easy to learn, hard to master. Bardzo dużo jest casuali więc nie ciężko jest wygrać solo, ale RNG sprawia że nigdy do końca nie można być pewnym swego skilla - i to sprawia, że gra ciągle zaskakuje i nie jest monotonna.

@Topic: Mapa na +

Nie wiem jak Tobie ale u mnie jak widzę gracza lecącego na rakiecie przez pół mapy buzia się cieszy :).

Dawało to też odrobinę niepewności, czy uda się odpowiednio trafić rakietą, oraz czy twój partner przeżyje ewentualne lądowanie. Teraz tego nie ma, gra staje się za prosta. Przykładowo twój partner zostaje powalony w domu, kiedyś musiałeś się starać by go odbić, teraz wystarczy obrzucić go granatami , bo o partnera hop już nie musisz się martwić. Nie wiem co to za "mózg" postanowił wyłączyć FF, aczkolwiek zniszczył rozgrywkę.

@FraMat jeżeli uważasz, że taka kosmetyczna zmiana (latanie na rakietach to chyba 1% wszystkich akcji jakie się dzieją + zupełnie nie wpływająca na rozgrywkę w większości) sprawia że gra jest zbyt łatwa, to aż się boje spytać czy Ty kiedykolwiek wygrałeś jakąś grę.

FF zupełnie nie ma znaczenia w Fortnite Battleroyale ;).

@miroll nie do końca się zgodzę. Znaczy, wyłączenie FF nie jest aż tak tragicznie, ale wpłynęło na zachowanie graczy. Już niejednokrotnie w oddziałach, walcząc w TOP5 widziałem (i przeprowadzałem również) akcje z użyciem nalotu dywanowego. Dwóch osobników rushuje na przeciwnika i zmusza do walki w zwarciu (shotgun/wyrzutnia rakiet), a jeden z tyłu zapewnia wsparcie z granatnika/granatów. W budynkach również jest "zabawniej", bo teraz bez przeszkód możesz korzystać z broni wybuchowej, nie martwiąc się o uszkodzenie sojusznika. Może miałem takie szczęście/pecha, ale w ostatnich 3 dniach byłem świadkiem/uczestnikiem za dużej ilości takich akcji. Ewentualnie strzelanie full-auto lub kompletny brak rozwagi przy pompce. Ja już przywykłem i się dostosowałem (w myśl mema "Improvise. Adapt. Overcome").

@FraMat
FF zupełnie nie ma znaczenia w Fortnite Battleroyale ;).

Rozmowa z tobą to jak rzucanie grochem o ścianę. Szkoda mojej klawiatury.

@FraMat i @PefriX cóż, pozostawia mi wam życzyć dużo zabawy z tą grą i mniej bólu pupeczek :). Gra jest 4fun ale żeby wygrywać 50%+ gier i tak trzeba dojść do pewnego poziomu. FF lub jego brak to tylko mała adaptacja w taktyce.

Kto ma ból tyłka?XD Przedstawiłem co wyłączony Friendly Fire zmienił i tyle. Dostosowałem się i gram dalej :) O swój poziom akurat się nie martwię, chociaż mogłoby być lepiej - jestem tragicznym snajperem.

Popieram pana wyżej, wyłączenie FF powoduje teraz czasem chore akcje i granie solo a w duecie to teraz duża różnica, jednak klamka zapadła i zostało się tylko przyzwyczaić do tego.

Patch bdb ale patrząc na ilość zmian lewej strony mapy spodziewam sie aktualizacji prawej strony. Może nie całe miasta ale jakieś pojedyncze 'fabryki' albo stacje benzynowe czy coś w tym stylu bo czasami mam wrażenie że na lewej stronie jest za bardzo 'nasrane'.

Ktoś tam wspomniał o pojazdach - zabiłoby to rozgrywke imo. Mozliwość budowania schodów kładek itp + launch pad jest wystarczający.

Była też mowa o lootowaniu - lootujesz z zabitych ludzi. Lootowanie z budynków czy coś to tak naprawdę tylko early game chyba że masz czas na zwiedzanie.

Jeśli chodzi o FF to mnie nie pasuje ta zmiana. Grając dużo squadów ze znajomymi czasami sie zabijamy jak ktoś nie dobiegnie do strefy żeby wziąć loot. Plus jest tylko taki że można pushować z większą siłą ;d w sensie rpg/granatnik + 2 oosby z shotgunami. Aha.. no i rocket ride już nie zabiera hp :D .

Gre moge uznać za kompletną jeśli poprawią kilka bugów( np strzelając przez metalową siatke trafiasz przeciwnika ale strzelając przez choinke to już nie bo naboje zatrzymują sie na zielonej teksturze) i zmienią model strzelania bo wiadomo.. bloom.