Free to play z zauważalnym progresem

Witam serdecznie!
Obecnie jestem laikiem jeśli chodzi o mmorpg. Szukam gry free to play z zauważalnym progresem.

Wymagania:

  • Progres wysoko levelowej postaci powinien być bardzo widoczny w stosunku do średnio levelowej i średnio levelowej do nisko levelowej, żeby każdy zdobyty poziom dawał satysfakcję i różnicę w wyglądzie ekwipunku i statystykach. Nawiązaniem do tego punktu będą dobrze wyglądające zbroje.

  • Gra nie wymagająca trybu no life żeby coś osiągnąć ale premiująca konsekwentnych graczy którzy dziennie potrafią poświęcić godzinkę, dwie.

  • Stosunkowo duża liczba graczy, żeby można było poznać nowych ludzi i się z nimi wspólnie pobawić na każdym poziomie.

  • Możliwość dojścia do wszystkiego samemu bez płacenia. Ewentualnie rozsądny pay to win w późniejszym etapie gry jeśli już być musi, a pewnie musi :wink:

  • Dodatkowym atutem będzie grafika w stylu anime ale nie jest to wymóg konieczny. Miło by było gdyby jednak trzymała jakiś poziom.

  • Gra stawia na rozwój postaci nie maszyny czyt. samolotu itp.

  • Miło by było gdyby nie był to czysty grind.

  • Preferowana mechanika opierająca się o target ale non target też może być.

Gry które przypadły mi do gustu:

  • MU Legend - przyjemna grafika, mimo jej prostolinijności ciekawa fabuła, fajne sterowanie, miłe dla oka zbroje, skrzydła.
    Zrezygnowałem jak zaklinaczką doszedłem do 65 lvl i dostałem złoty zestaw setowy + bronie myślałem że do tego trzeba dojść ciężką pracą a tu taki prezent zniechęcacz, nieaktywna gildia i niska liczba graczy wg steama.

  • World of Warcraft - fajny klimat i grafika

  • Tera Online - j/w

  • Cabal Online - stare dzieje

Przypadkiem wpadła mi w oko gra NosTale ale nie jest to żaden wyznacznik bo nawet tej gry nie znam i nie wiem czy spełnia w/w wymagania.

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi i pomoc.

Haha jak masz godzinkę dwie to idź grać w tetrisa ta gra jest dla takich jak ty.

Gdyby nie to