Freezy (ściny)

Witam,

Mam mały problem z nowym laptopem. Zainstalowałem Win 10 w laptopie lenovo y700 z i7 i gtx 960 4 gb i w momencie grania w mało wymagające gry (World of Tanks, Dragon Age) mam 1-3 sekundowe freezy.

Bardzo dziwne gdyż ściągnąłem wszystkie aktualne sterowniki. Czytałem o tym trochę na różnych forach i ludzie mają podobne problemy ale u każdego aktualizacja biosa pomogła. Niestety u mnie nie :/

Ma ktoś jakiś pomysł rozwiązanie?

Proszę o pomoc.

sprawdź czy dysk nie uszkodzony.

zasilacz podpięty?

sprawdź stabilność laptopa

temperatury ?

pobierz MSI afterburner ustaw go i zobacz obciążenie komputera w trakcie grania.

Sprawdź czy te gry aby na pewno uruchamiają się ma twojej karcie dedykowanej a nie na integrze.

Zasilacz podpięty.

Jak sprawdzić czy gra działa na karcie graficznej czy na zintegrowanej?

Nie znam się za bardzo na tym programie, ale temp maksymalna przy grze to 71 stopni - Bez podkładki chłodzącej. Z podkładką tyle samo ale to już wina tego że zdarzyło się wcześniej nagrzać. Tak to temp wynosi około 62/63 stopni.

Prawy na skrocie do gry i uruchom z procesem graficznym, jaką kartę ma używać możesz też ustawić w panelu nvidii

Wszystko było ustawione na zintegrowaną... Teraz powinno wszystko ładnie chodzić :) dzięki za pomoc. :) ustawiłem na "Procesor NVIDIA o dużej wydajności". Tak chyba dobrze?

Tak, sprawdź czy wszystko śmiga, jak nie to będzie trzeba coś innego wymyślić :D

Wydaje mi się okey, teraz to już są tylko lagi ale to przez połączenie :) na 1 łączu czasami nawet 6 urządzeń jest :)

Dzięki jeszcze raz :)

Nowy problem. Nie tyle co problem ale "uprzykrzacz" życia...

Za każdym razem gdy wyłączę laptopa potem go znowu uruchomię to zmieniają się ustawienia graficzne gier... Karta graficzna sama ustawia wszystkie gry na grę na całym ekranie... Co odpalę grę muszę zmieniać ustawienia na tryb okienkowy. Nie wiem jak to wyłączyć... Proszę o pomoc.