Witam
Poszukuję garstki chętnych do jakiegoś MMORPG... Jakiego !?!? o_0 To już zależy od was - chętnych, jest mi obojętne jaki to będzie MMORPG, ważne aby było z kim grać... ;P Chętni pisać pod tematem, w co byście zagrali... ^^
Witam
Poszukuję garstki chętnych do jakiegoś MMORPG... Jakiego !?!? o_0 To już zależy od was - chętnych, jest mi obojętne jaki to będzie MMORPG, ważne aby było z kim grać... ;P Chętni pisać pod tematem, w co byście zagrali... ^^
Skusiłbym bym się jeżeli to nie byłby team na 2 tygodnie...
Moje propozycje:
- Dofus
- Tibia (OTS)
Pozdrawiam.
Jeśli chcecie zagrać na OTS zapraszam na ShadowCores, online ponad 1k Online Tibia 9.85 exp 70x w dół.
Picasso z chęcią zagrałbym w Dofusa, mam nawet zainstalowanego, ale niestety w Dofusie jestem zielony, jedyne co ogarniam, to jak expić, nawet nie wiem gdzie kupuje się EQ... xD
Tam EQ się dropi albo kupuje u ludzi. Jeżeli chcesz zacząć grę w Dofusa to wydasz kilka zł na p2p czy masz zamiar poświęcić więcej czasu i z profesji się dorobić?
Bez p2p nie ma co grać.
A ile kosztuję p2p (PLN), ponieważ nie mam stałych zarobków więc z tym może być ciężko, no i odpadają przelewy... =/
11zł SMS'em = 7dni p2p no i jeszcze możesz kupić za PSC
Jak SMS, to możemy grać... ;P daj tylko znać kiedy możemy zacząć (najlepiej na GG)... ;D
Jeszcze jedna ważna rzecz, niedługo mam 2 tyg. wolnego, ale później znowu zacznie się szkoła, więc BD grał w weekendy... (aktualnie jestem chory, więc ten tydzień też można pograć...^^)
Też jestem chętny na Dofusa,
jak coś to piszcie, możemy zacząć od zaraz ^-^
Jeśli chodzi o jakieś podstawy czy smaczki, z chęcią CI wszystko wytłumacze (:
Też jestem chętny na Dofusa,jak coś to piszcie, możemy zacząć od zaraz ^-^Jeśli chodzi o jakieś podstawy czy smaczki, z chęcią CI wszystko wytłumacze (: